Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні рекомендації щодо застосування ФВА для обґрунтування ГР

 

Більш глибокі знання про методи ФВА можна одержати зі спеціальної літератури. Загальним для них є те положення, що будь-яка система, досліджувана за допомогою ФВА, являє собою багаторівневу (ієрархічну) систему, структура якої зображується графом у вигляді «дерева» - (головна мета, підцілі, завдання, що забезпечують досягнення тієї або іншої мети). Кожна мета й завдання формулюється як функція. Внаслідок того, що головну мету (головну функцію системи) можна досягти («забезпечити виконання» - для функції) різними способами, може виникнути велика множина підцілей і підзавдань, яким будуть відповідати певні основні й допоміжні функції.

Для складних завдань ФВА фахівці з предметної області (експерти) звичайно складають морфологічну карту, що відображає структуру всіх можливих варіантів реалізації функцій і короткий опис їхньої сутності. На підставі карти для кожного варіанта реалізації певної функції складається короткий висновок із двох пунктів «переваги» і «недоліки», з яких складають «позитивно-негативну матрицю варіантів рішень». Частина варіантів на основі цієї матриці може бути виключена з розгляду. З інших варіантів за прийнятими формальними або неформальними критеріями вибирається найкращий варіант ГР.

Варто також пам’ятати, що знання методів ФВА поряд з іншими методами економічних наук (економіки підприємства, маркетингу, менеджменту й інших) дозволяє вирішувати велику безліч практичних завдань у сфері господарської діяльності підприємства й приймати ефективні ГР. Тому студентам пропонується самостійно глибше розібратися у ФВА й знати, принаймні, визначення всіх понять, згаданих у пропонованому конспекті лекцій.

 

 

 

Рис. 1. Графік-характеристика параметра Х1

 

Рис. 2. Графік-характеристика параметра Х2

 

Рис. 3. Графік-характеристика параметра Х3


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. II. Практичні завдання
  3. II. Практичні завдання.
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  6. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  7. А) Теоретичне обґрунтування педагогіки
  8. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  9. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  10. Автомобільні ваги із застосуванням цифрових датчиків
  11. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.
  12. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обґрунтування ГР з використанням ФВА | Якісний аналіз підприємницьких ризиків. Характеристика основних зон ризику. Причини виникнення основних видів господарських ризиків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.