Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Групи транспортних ризиків

Група/Підгрупа Характеристика ризику
Група Е Ризики, пов’язані зі збереженням товару (навіть після того моменту, коли гроші за нього вже надійшли), несе продавець (постачальник). Після того, коли товар, знаходиться в процесі транспортування від постачальника до кінцевого пункту, ризик від цього приймає на себе покупець.
Група F
FCA (Free Carrier A -name of the place) Ризик і відповідальність продавця переносяться на покупця в момент передачі товару у попередньо встановленому місці.
FAS (Free Along Side Ship) Ризик і відповідальність продавця за товар переносяться на покупця в момент передачі товару у попередньо встановленому порту
FOB (Free On Board) Ризик і відповідальність продавця за товар переносяться на покупця в момент розвантаження товару з борта корабля
Група С
CFR (Cost and Freight) Продавець сплачує вартість транспортування до порту прибуття, але ризик і відповідальність за цілісність і зберігання товару та додаткові витрати бере на себе покупець; перенесення ризиків і відповідальності за них відбувається в момент завантаження корабля.
CIF (Cost, Insurance, Freight) До обов’язків у випадку CFR, продавець повинен забезпечити й оплатити страховку ризиків під час транспортування.
CPT (Carriage Paid To) Продавець і покупець поділяють між собою (не обов’язково в рівних частках) можливі ризики.
CIP (Carriage and Insurance Paid To) Ризики переходять від продавця до покупця у визначеному проміжному пункті транспортування і при цьому продавець забезпечує і сплачує вартість страховки товару.
Група D
DAF (Delivered At Frontier) Продавець приймає на себе ризики до визначеного державного кордону, після цього вони переходять до покупця.
DES (Delivered Ex Ship) Передача ризиків продавцем покупцю відбувається на борту корабля.
DEQ (Delivered Ex Quay) Передача ризиків відбувається від продавця до покупця в момент прибуття товару в порт завантаження.
DDU (Delivered Duty Unpaid) Продавець приймає на себе всі ризики, пов’язані з транспортуванням до моменту відвантаження товару на склад покупця.
DDP (Delivered Duty Paid) Продавець відповідає за ризики до визначеного (обговореного раннє в контракті) місця на території покупця, але останній оплачує їх страховку.

Комерційні ризики. Джерела виникнення безпосередньо реалізаційних ризиків; ризиків взаємодії з контрагентами та партнерами в процесі організації продажу продукції (послуг); ризиків непередбаченої конкуренції.

Реалізаційні ризики є комплексними ризиками, які, з точки зору запропонованої нами класифікації, можна розглядати, як частину виробничих ризиків, так і як цілком самостійну групу ризиків. Виділення їх у окрему групу є доцільним з тієї точки зору, що в умовах розвинутої ринкової економіки з’являється інститут посередників, які працюють з досить високим рівнем незалежності від безпосереднього виробника продукції. Для таких спеціалізованих посередницьких фірм виробничі ризики існують окремо від реалізаційних, виступаючи лише одним із джерел їх виникнення. Реалізаційні (маркетингові, комерційні) ризики ризики, пов’язані з імовірністю виникнення втрат під час збуту продукції (послуг), у процесі взаємодії з контрагентами та партнерами з метою організації продаж. За джерелом виникнення можна відокремити такі види реалізаційних ризиків.

Ø безпосередньо реалізаційні ризики;

Ø ризики взаємодії з контрагентами та партнерами в процесі організації продаж продукції (послуг);

Ø ризики непередбаченої конкуренції.

Безпосередньо реалізаційні ризикивиникають безпосередньо на етапі збуту продукції (послуг), що вироблена підприємством (табл.7.8).

Таблиця 7.8


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  3. Агровиробничі групи грунтів України
  4. Алгоритм вибору групи ЛП для самолікування діареї
  5. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  6. Алгоритми групи KWE
  7. Аналіз внутрішніх ризиків
  8. Аналіз зовнішніх ризиків
  9. Аналіз проектних ризиків.
  10. Аналіз професійного та виробничого ризиків
  11. Аналіз ризиків у ТП.
  12. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальні ризики як наслідок соціального напруження, їх передбачення та вплив на діяльність підприємств. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.