Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз ризиків у ТП.

Здійснення підприємницької діяльності у всіх її видах пов'язано з ризиком, який називають господарським або підприємницьким. В управлінні підприємницькою діяльністю набуває розвитку такий вид управління як ризик - менеджмент. В за­дачі ризик - менеджменту входять ідентифікація ризику, його оцінка і аналіз та оптимізація структури елементів впливу на ризик.

Завдання підприємця полягає в тому щоб відчувати ризик, оцінити його ступінь і не переходити за допустимі межі, прагнути понизити ризик до нижчого рівня.

Ризик є загроза того, що підприємець зазнає втрат у вигляді додаткових вит­рат понад передбачених прогнозом, програмою його дій, або отримає доходи нижче за ті, на які він розраховував.

За видами підприємницький ризик ділиться на:

· ризик помилкової стратегії;

· ризик вибору товарів і споживача (сегменту ринку);

· ризик неправильної оцінки кон’юнктури ринку (співвідношення попиту і пропозиції, потенційної ємкості ринку, гостроти конкуренції, цінової політики і т.п.);

· ризик інфляції і обумовленого нею зростання цін на сировину, напівфабрикатні комплектуючі вироби, зміни темпів зростання заробітної плати;

· ризик транспортування сировини і готової продукції;

· ризик нестабільності податкового законодавства, кредитно-грошової політи­ки, митних правил тощо.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. SWOT-аналіз у туризмі
  6. SWOT-аналіз.
  7. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  8. V. Нюховий аналізатор
  9. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  10. VI. Виконайте граматичний аналіз підкреслених речень.
  11. АВС (XYZ)-аналіз
  12. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетинг торгового підприємництва | Система комерціоналізації наукових знань та інновацій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.