Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Маркетинг торгового підприємництва

Маркетинг - це наукова концепція, на якій ґрунтується система управління виробничою і збутовою діяльністю підприємства, яка забезпечує виявлення по­треб споживачів і виробництво продукції і послуг відповідно до цієї потреби, просування товарів до споживачів і отримання на цій основі максимального прибутку.

Світова практика свідчить, що маркетинг - це діяльність, яка забезпечує:

· надання надійної, достовірної і своєчасної інформації про ринок, структуру та динаміку конкретного попиту; смаки та уподобання покупців (тобто інформа­цію про зовнішні умови, що впливають на ефективність діяльності);

· створення товару, набору товарів і послуг (асортименту), які найповніше відповідатимуть вимогам ринку (тобто вимогам споживачів цього ринку);

· максимальний контроль ринків збуту, вилив на споживача.

Виділяють сім груп основних функцій маркетингу, які притаманні йому:

1. Маркетингові дослідження.

· Аналіз і прогнозування ринку.

· Вивчення споживачів.

· Вивчення конкурентів.

· Вивчення фірмової структури ринку.

2. Розробка стратегії маркетингу.

· Аналіз ситуації.

· Визначення маркетингових цілей.

· Розробка стратегії маркетингу.

· Оцінювання альтернативних маркетингових цілей.

3. Товарна політика.

Прийняття рішень про:

· розробку нових продуктів;

· модифікацію товарів;

· зняття товарів з виробництва. Планування асортименту продукції.

4. Цінова політика.

Вивчення необхідної інформації для прийняття рішення по цінах.

· Розробка цінової стратегії.

· Визначення цін на товари та послуги.

· Прийняття рішень щодо зміни цін.

5. Політика розподілу.

· Вибір системи розподілу.

· Вибір оптимальних каналів розподілу.

· Вибір структури каналу.

· Вибір стратегій комунікацій у каналах розподілу.

· Управління каналами розподілу.

· Організація збуту продукції.

· Аналіз реалізації продукції.

6. Комунікаційна політика.

· Вибір ефективних форм просування товарів.

· Організація реклами, стимулювання збуту, персонального продажу, заходів паблік рілейшнз.

· Організація участі підприємств у ярмарках і виставках.

· Оцінка ефективності заходів щодо просування товарів.

7. Контроль маркетингу.

Контроль результатів:

· контроль збуту;

· контроль частки ринку;

· контроль прибутковості;

· контроль неекономічних показників.

Маркетинговий аудит:

· зовнішнього середовища;

· цілей та стратегій маркетингу;

· маркетингових заходів;

· організаційної структури маркетингу.


Читайте також:

  1. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  2. Автоматизації холодильних машин торгового холодильного устаткування
  3. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  4. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  5. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  6. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  7. Аналіз маркетинг-логістики
  8. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
  9. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Анулювання торгового патенту
  12. АРХІВНИЙ МАРКЕТИНГ




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність і зміст менеджменту | Аналіз ризиків у ТП.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.