МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетинг торгового підприємництваМаркетинг - це наукова концепція, на якій ґрунтується система управління виробничою і збутовою діяльністю підприємства, яка забезпечує виявлення потреб споживачів і виробництво продукції і послуг відповідно до цієї потреби, просування товарів до споживачів і отримання на цій основі максимального прибутку. Світова практика свідчить, що маркетинг - це діяльність, яка забезпечує: · надання надійної, достовірної і своєчасної інформації про ринок, структуру та динаміку конкретного попиту; смаки та уподобання покупців (тобто інформацію про зовнішні умови, що впливають на ефективність діяльності); · створення товару, набору товарів і послуг (асортименту), які найповніше відповідатимуть вимогам ринку (тобто вимогам споживачів цього ринку); · максимальний контроль ринків збуту, вилив на споживача. Виділяють сім груп основних функцій маркетингу, які притаманні йому: 1. Маркетингові дослідження. · Аналіз і прогнозування ринку. · Вивчення споживачів. · Вивчення конкурентів. · Вивчення фірмової структури ринку. 2. Розробка стратегії маркетингу. · Аналіз ситуації. · Визначення маркетингових цілей. · Розробка стратегії маркетингу. · Оцінювання альтернативних маркетингових цілей. 3. Товарна політика. Прийняття рішень про: · розробку нових продуктів; · модифікацію товарів; · зняття товарів з виробництва. Планування асортименту продукції. 4. Цінова політика. Вивчення необхідної інформації для прийняття рішення по цінах. · Розробка цінової стратегії. · Визначення цін на товари та послуги. · Прийняття рішень щодо зміни цін. 5. Політика розподілу. · Вибір системи розподілу. · Вибір оптимальних каналів розподілу. · Вибір структури каналу. · Вибір стратегій комунікацій у каналах розподілу. · Управління каналами розподілу. · Організація збуту продукції. · Аналіз реалізації продукції. 6. Комунікаційна політика. · Вибір ефективних форм просування товарів. · Організація реклами, стимулювання збуту, персонального продажу, заходів паблік рілейшнз. · Організація участі підприємств у ярмарках і виставках. · Оцінка ефективності заходів щодо просування товарів. 7. Контроль маркетингу. Контроль результатів: · контроль збуту; · контроль частки ринку; · контроль прибутковості; · контроль неекономічних показників. Маркетинговий аудит: · зовнішнього середовища; · цілей та стратегій маркетингу; · маркетингових заходів; · організаційної структури маркетингу. Читайте також:
|
||||||||
|