Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роль місцевих бюджетів в здійсненні економічної і соціальної політики.

Самоврядування регіону реальне лише за умови, що він одержить можливість сталого фінансування своєї діяльності. Саме тому в Європейській Хартії про місцеве самоврядування велика увага приділяється фінансовому забезпеченню. Органи місцевого самоврядування мають право, в межах національної економічної політики, на володіння достатніми фінансовими ресурсами, якими вони зможуть вільно розпоряджатися при здійсненні своїх функцій.

Ці ресурси зосереджуються в регіональних фондах державних фінансових коштів - місцевих бюджетах.

Бюджет району об'єднує районний бюджет, бюджети міст районного підпорядкування, селищні та сільські бюджети. Селищні і сільські бюджети створюються за рішенням районних, міських Рад народних депутатів за наявності необхідної фінансової бази. Районні, міські Ради визначають доходи відповідних селищних і сільських бюджетів. Бюджет міста, яке має районний поділ, об'єднує міський бюджет та бюджети районів, що входять до його складу. У випадках, коли міській, районній у місті Раді народних депутатів адміністративно підпорядковані інші міста, селища чи сільські населені пункти, бюджети цих міст, селищні, сільські бюджети об'єднуються відповідно у бюджеті міста або бюджеті району в місті. Вся ця система бюджетів в Україні функціонує як єдиний механізм і ефективність її роботи залежить від належного дотримання основних принципів, викладених у Законі України "Про бюджетну систему в Україні".

Ними є :

q принцип єдності

q принцип повноти

q принцип достовірності

q принцип науково-обгрунтованих нормативів

q принцип гласності

q принцип наочності

q принцип самостійності бюджетів

3 наведених даних видно, що основною ланкою в системі місцевих бюджетів є бюджети міст, через які мобілізується і використовується майже половина всіх ресурсів місцевих бюджетів.

Децентралізація державних функцій і місцеве самоврядування означають, що місцеві органи влади одержують законодавчо закріплене право на певні доходи у вигляді відрахувань від загальнодержавних податків, і у вигляді податків і зборів, що повністю надходять в місцеві бюджети. Виходячи з цих доходів і своїх функцій, місцеві органи влади самостійно планують видатки відповідних бюджетів і несуть відповідальність за їх виконання. Вся видаткова база регіонів має узгоджуватись з обсягом доходної частини місцевих бюджетів. 3 цією метою, а також з метою економічного і соціального вирівнювання регіонів держава застосовує такі економічні важелі як обсяг регулюючих податків та механізм прямих бюджетних трансфертів. Балансування між цими бюджетними регуляторами повинно забезпечити якісне забезпечення місцевих бюджетів необхідними коштами на здійснення регіональних завдань, а також досягти стратегічної мети, що стоїть перед державою - це забезпечення рівних економічних умов для всіх регіонів, а значить і для всіх громадян України.

 

 


Читайте також:

  1. III ПОЛІТИКИ.
  2. АГД як галузь економічної науки
  3. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  4. Активний характер соціальної політики.
  5. Актуальні методи соціальної роботи
  6. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  7. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  8. Американська модель соціальної відповідальності
  9. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  10. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  11. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  12. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні види податків | Формування доходів місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.