Лабораторну роботу виконують групи студентів із трьох – чотирьох осіб.
Студенти вивчають будову вертикально-свердлильного верстата, основні вузли і частини та їх призначення, органи управління, технічні характеристики і технологічні можливості. Кожний студент виконує індивідуальне завдання, видане викладачем.
Зміст звіту по виконаній лабораторній роботі
найменування лабораторної роботи;
мета роботи;
оснащення роботи;
розшифровка марки верстата згідно системи ЕНІМВ;
короткі теоретичні відомості про обробку на свердлильних верстатах
рисунок загального вигляду верстата з позначенням його основних вузлів і органів управління;
призначення позначених на рисунку основних вузлів верстата і органів управління;
висновок по виконаній роботі;
індивідуальне завдання (на окремому аркуші).
Питання для самоперевірки
Елементи режиму різання при свердлінні, розсвердлюванні, зенкеруванні та розвертанні отворів та їх визначення.
Головний рух та рух подачі при роботі на вертикально-свердлильному верстаті.
Які роботи виконують на вертикально-свердлильних верстатах?
Пристрої для закріплення заготовок на столі вертикально-свердлильного верстата.
Призначення горизонтально-свердлильних верстатів.
Головний рух та рух подачі при роботі на горизонтально-свердлильному верстаті.
Способи закріплення інструментів в шпинделі вертикально-свердлильного верстата.