МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Полісько-Столичного, Придніпровсько-Донецького та Харківського рекреаційних регіонів України
5. Обґрунтуйте перспективи розвитку туристської галузі в трьох рекреаційних регіонах у найближчі роки, користуючись туристською картою України. Порівняйте туристський потенціал регіонів і вкажіть перспективні види туризму в кожному з них. 6. Розробіть туристський маршрут для групи іноземних туристів, який би пролягав через усі три регіони. Які культурно-історичні, подійні та біосоціальні об’єкти ви включите в цей маршрут обов’язково? Обґрунтуйте вибір туристських об’єктів.
Індивідуальні завдання для самостійного виконання
1. Складіть іміджевий образ одного з найбільш перспективних, на вашу думку, курортів трьох зазначених вище рекреаційних регіонів. Обґрунтуйте свій вибір. 2. Позначте на контурній карті найбільші курорти кожного з трьох регіонів, вкажіть їх спеціалізацію. Обов’язковий перелік курортів: Ворзель, Лютіж, Буча, Конча-Заспа, Пуща-Водиця, Феофанія, Пирогове, Боярка, Біла Церква, Миронівка, Миргород, Диканька, Качанівка, Курортне, Прохорівна, Соснівка, Ліщинівка, Дениші, Шацьк, Горинь, Рай-Оленівка, Березівка, Бердянськ, Кремінне, Новоайдар, Святогірськ, Слов”яногірськ, Новоазовськ, Урзуф, Ялта, Мелекіне, Приморськ, Кирилівка, Білосарайська Коса, Солоний лиман.
Питання для самоконтролю: 1. Чому рекреаційні потоки у Полісько-Столичному, Придніпровсько-Донецькому і Харківському районах знижуються? 2. Які рекреаційні ресурси переважають у вказаних районах? Який їх кількісний і якісний потенціал? 3. Які типи курортів переважають в даних районах? 4. Чим, на вашу думку, можуть привабити іноземних рекреантів вказані райони? 5. Які перспективи формування рекреаційних кластерів в межах вказаних регіонів? 6. Які найголовніші проблеми розвитку рекреаційного господарства у трьох рекреаційних районах? Запропонуйте шляхи їх розв’язання. [5], [7], [8], [1], [12], [13], [19], [20]. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|