Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Якісні оцінки частоти реалізації небезпеки

Частота реалізації небезпеки Якісний опис
Часта реалізація Небезпека спостерігається постійно
Ймовірна реалізація Ймовірно часте виникнення небезпеки
Можлива реалізація Небезпека спостерігається кілька разів за період роботи
Рідка реалізація Цілком можливе виникнення небезпеки хоча б раз
Практично неймовірна реалізація Виникнення небезпеки малоймовірне, але можливе хоча б раз

 

Як ризик при виконанні якісного аналізу використовується ранг небезпеки. Ранг може приймати п'ять значень, що визначаються за табл.1.4.

 

Таблиця 1.4

Матриця визначення рангу небезпеки

 

Частота виникнення небезпеки Категорія небезпеки
I II III IV
Часта реалізація С С АА АА
Ймовірна реалізація С С А АА
Можлива реалізація D С А А
Рідка реалізація D D В А
Практично неймовірна реалізація D D В В

 

Ранги небезпек:

АА– обов’язкові заходи для зниження рангу шляхом внесення змін у

проект;

А – обов’язковий кількісний аналіз безпеки і проведення всього

комплексу заходів для забезпечення безпеки;

В – бажане проведення кількісного аналізу, обов'язкове застосування

заходів для забезпечення безпеки;

С– рекомендується проведення якісного аналізу, при необхідності –

використання систем життєзабезпечення і проведення захисних

заходів;

D– застосування заходів для забезпечення безпеки не потрібно.

 

 

Завдання для практичного заняття:

 

1. Опрацювати теоретичні відомості практичного заняття та рекомендовану літературу за темою.

2. Виконати якісний аналіз небезпек для обраного варіанту технічної системи (табл.1.5):

 

Таблиця 1.5

Варіанти завдання

 

№ з/п Технічні системи
Побутова праска
Електричний чайник
Газова піч

 

2.1. Провести декомпозицію системи.

2.2. Виявити небезпеки системи, які можуть виникнути в процесі її експлуатації.

2.3. Визначити частини системи, що є джерелами цих небезпек, і оцінити їх якісні характеристики,заповнивши спеціальну форму (табл.1.6).

 

Таблиця 1.6


Читайте також:

  1. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  2. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  3. А) Мета і об'єкти грошової оцінки
  4. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  5. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  6. Алгоритм реалізації моделей
  7. Алгоритм реалізації моделі
  8. Алгоритм реалізації моделі
  9. Алгоритм реалізації моделі
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 859

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкала для встановлення категорії небезпеки за викликаними наслідками | Визначення якісних характеристик небезпек

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.