2.5. Ввести обмеження на аналіз небезпек згідно з рангом небезпеки (табл.1.7).
3. На основі одержаних результатів сформулювати висновки щодо проведених досліджень.
Контрольні питання:
1. Що таке небезпека?
2. Що таке ризик?
3. Що таке ідентифікація небезпек?
4. Що таке номенклатура небезпек?
5. Що таке таксономія небезпек?
6. Що таке квантифікація небезпек?
7. За якими ознаками поділяють небезпеки?
8. Перерахуйте відомі вам прояви небезпек.
9. Чи можливе поєднаннягомосфери і ноксосфери?
10. Яка мета виконання якісного аналізу небезпек?
11. Які якісні характеристики небезпеки ви знаєте?
ЗМ 2. НЕБЕЗПЕКИ СИСТЕМИ «ЛЮДИНА – ЖИТТЄВЕ СЕРЕДОВИЩЕ»
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 2
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОГОДНО-МЕТЕОРОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ НА СТАН ЛЮДИНИ
Мета роботи: навчитися визначати рівень впливу погодних умов на працездатність людини та ознайомитися із заходами та засобами попередження метеотропних реакцій.
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ
Основні поняття, терміни та визначення
Погода – це фізичний стан атмосфери, що виникає під впливом сонячної радіації і циркуляційних процесів в атмосфері, а також підстеляючої поверхні.
Фронт – межі розподілу повітряних мас, де відбуваються особливо виражені зміни погодних факторів.
Фронт оклюзії – це комплексний фронт, який утворюється шляхом змикання холодного і теплого фронтів.
Циклон –зона фронту з пониженим тиском.
Антициклон –зона з підвищеним тиском.
Рівень патогенної дії погоди –така дія, що викликає порушення нормального стану людини встановлюють на підставі загального індексу патогенності погоди.
Поняття про погодно-метеорологічні фактори, показники та