Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Результати розрахунків

 

Складові індекси патогенності Загальний індекс патогенності погоди, J Ступінь подразнювальної дії погоди, R Рівень патогенності погоди (оптимальна подразнювальна або гостра) Коефіцієнт жорсткості погоди, S
Температури повітря, іl Вологості повітря, ih Швидкості вітру, iv Зміни температури повітря, iΔt Зміни атмосферного тиску , iΔp
                 
                 
                 

 

Висновок:_____________________________, погода виявляє

______________________ ______________________дію.

(рівень патогенності)

 

 

Контрольні питання:

 

1. Що таке погода?

2. Що розуміється під поняттям «погодно-метеорологічні фактори»?

3. За рахунок чого відбуваються зміни погоди?

4. Які бувають типи погоди?

5. Які показники використовують для кількісної оцінки неспри­ятливої дії погоди на організм людини?

6. У чому проявляються реакції організму людини на зміни погоди?

7. Як впливає погода на розумову та фізичну працездатність?

8. Що таке метеочутливість?

9. Чим метеочутливість відрізняється від метеопатичних реакцій?

10. У чому полягає метод визначення метеочутливості людини?

11. Які основні напрямки профілактики метеотропних реакцій?

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3

МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ РАДІАЦІЙНОЇ ТА ХІМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ

Мета роботи: ознайомити студентів з основними методичними підходами до оцінки радіаційної і хімічної безпеки та засвоїти методиреєстрації іонізуючих випромінювань та обґрунтування ГДК (гранично допустимої концентрації) шкідливих хімічних речовин.

 

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

І. Радіаційна безпека


Читайте також:

  1. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
  3. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  4. Алгоритми розрахунків
  5. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  6. Аналіз звіту про фінансові результати
  7. Аналіз звіту про фінансові результати підприємства
  8. Аналітичний облік розрахунків з персоналом ведеться за кожним працівником, видом виплат та утримань.
  9. Аудит використання трудових ресурсів і розрахунків з оплати праці
  10. Аудит розрахунків з бюджетами
  11. Аудит розрахунків з оплати праці й за соціальним страхуванням.
  12. Аудит розрахунків з постачальниками і підрядниками




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Погодно-метеорологічні фактори | Основні поняття, терміни та визначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.