2. Що розуміється під поняттям «погодно-метеорологічні фактори»?
3. За рахунок чого відбуваються зміни погоди?
4. Які бувають типи погоди?
5. Які показники використовують для кількісної оцінки несприятливої дії погоди на організм людини?
6. У чому проявляються реакції організму людини на зміни погоди?
7. Як впливає погода на розумову та фізичну працездатність?
8. Що таке метеочутливість?
9. Чим метеочутливість відрізняється від метеопатичних реакцій?
10. У чому полягає метод визначення метеочутливості людини?
11. Які основні напрямки профілактики метеотропних реакцій?
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3
МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ РАДІАЦІЙНОЇ ТА ХІМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
Мета роботи: ознайомити студентів з основними методичними підходами до оцінки радіаційної і хімічної безпеки та засвоїти методиреєстрації іонізуючих випромінювань та обґрунтування ГДК (гранично допустимої концентрації) шкідливих хімічних речовин.