МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розв’язання.Виконаємо малюнок області (мал. 15). Функція w = z3+ 1 + i є складеною функцією. Відображення за допомогою цієї функції складається з послідовних відображень степеневої функції t = z3 та лінійної w = t + 1 + i. Із формул (1) маємо, що Так як , то Результат відображення функцією t = z зображений на мал. 16. Відображення функцією w = t + 1 + і є паралельним переміщенням на вектор {11} . Результат цього відображення зображений на мал. 17
Завдання 38.Знайти конформне відображення області на область . Завдання 39.Круг |z| < 1 з розрізом по радіусу від точки –1 до точки 0 відобразити на область . Завдання 40.Півкруг конформно відобразити у півплощину Im w > 0. Завдання 41. Площину з розрізом по променю дійсної осі від точки –1 до ∞, який проходить через точку 0, конформно відобразити в круг |w| < 1. Завдання 42. Знайти конформне відображення площини з розрізом по сегменту [-1;1] у півплощину Im w > 1. Завдання 43. Знайти конформне відображення зовнішності дуги одиничного кола від 1 до -1, що проходить через точку i, у зовнішність круга |w| > 1. Завдання 44. Зовнішність круга |z| > 1з розрізом по променю уявної осі від точки 1 до ∞ конформно відобразити на область |w| > 1. Завдання 45. Область з розрізом по відрізку уявної осі від точки до точки і конформно відобразити у верхню півплощину. §9. Відображеннязадопомогоюфункцій w = ez та w = lnz. Відображення за допомогою функції w = ez конформне у всій скінченній комплексній площині, тому що похідна w' = ez скінченна і відмінна від нуля на цій площині. Запишемо змінну z в декартових координатах z = x + iy, a змінну w в полярних w = ρеiφ, тоді відображення за допомогою функції w = е~ можна записати наступним чином ρеiφ = ехеiу. Отже відображення показниковою функцією виконується за формулами: , тобто (1) Як видно із формул (1) областю однолистості цієї функції є смуга 0 < у < 2π (0 <Іm z < 2π). Для відображення за допомогою логарифмічної функції змінну z запишемо в показниковій формі z = ρеіφ а змінну w - в алгебраїчній w = u + iv. Тоді функція w = ln z запишеться наступним чином u + iv = ln ρ + iφ. Відображення за допомогою логарифмічної функції виконується за формулами , або (2) Читайте також:
|
||||||||
|