МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Терміни контролю: Зм. модуль 1 – 8-й тиждень; Зм. модуль 2 – 15-й тиждень; перескладання – 9-й і 16-й тижні.Шкала оцінювання: 90-100 балів – відмінно (А); 82-89 балів – добре (В); 75-81 балів – добре (С); 64-74 балів – задовільно (D); 60-63 бали – задовільно (Е); 1-59 балів – незадовільно (FX). Питання для семестрового контролю
1. Об’єкт і предмет курсу, його мета і завдання.
3. Поняття «українського ХІХ століття», його головний зміст та стадії. 4. Загальні схеми історії України кінця ХVІІІ – початку ХХ ст. 5. Адміністративно-територіальна реорганізація земель Наддніпрянщини. Утворення намісництв, губерній і генерал-губернаторств. 6. Остаточна ліквідація українського козацького війська, судочинства фінансів, церкви та міського самоврядування. 7. Пристосування української еліти до імперського режиму. Асимілятори й традиціоналісти. 8. Залучення різних верств українського суспільства до імперського соціуму. 9. Приєднання Східної Галичини та Північної Буковини до Австрійської імперії. Адміністративно-територіальний устрій західноукраїнських володінь Габсбургів. 10. Реформи освіченого абсолютизму Марії-Терезії та Йосифа ІІ і зародження династичної лояльності західних українців до Габсбургів. 11. Імперська реакція доби Леопольда ІІ, Франца та Фердинанда. 12. Етнічні та міграційні процеси в українських землях, склад населення, його регіональна своєрідність. 13. Академічна стадія націотворення, його періодизація та регіональні особливості. 14. Українське суспільство і Захід епохи Великої французької революції та наполеонівських війн. 15. Галузі традиційного господарства в українському селі: хліборобство, тваринництво, народні ремесла та художні промисли. Зрушення в сільськогосподарському виробництві, їх чинники. 16. Криза та занепад кріпосницьких відносин і зародження ринкових відносин в українському селі. Антикріпосницька боротьба українського селянства. 17. Міста в українських землях, їх національний та соціальний склад. Міський спосіб життя і побут. 18. Стан дрібнотоварного ремесла і мануфактур. Галузі промислового виробництва й торгівля. Початок промислового перевороту. 19. Формування промислово-торговельної буржуазії та робітництва. Зародження соціального протесту пролетарів.
21. Таємні організації дворянських революціонерів у Наддніпрянській Україні. 22. Польський шляхетський суспільний рух в українських землях після поділів Речі Посполитої: особливості ідеології та діяльності. 23. «Весна народів» та реформи Габсбургів у Східній Галичині, Буковині та в Закарпатті. 24. Конституційні реформи Габсбургів 1860-х рр. і остаточне закріплення за польською елітою монополії політичної влади у Галичині. 25. Народницька (культурно-політична) стадія українського націотворення: теоретичні аспекти вивчення. 26. Програмно-тактичні настанови та початки практичної діяльності кирило-мефодіївців у контексті формування національної самосвідомості української демократичної інтелігенції. 27. Зародження українських громад, їх ідейні погляди й напрямки діяльності. Перше «ходіння в народ» українських народолюбців наприкінці 28. Становлення українського національно-демократичного руху в Наддніпрянщині в 1870–1880-х рр.: організаційні осередки, ідеологія, культурницька та політична робота з народом. 29. Суспільні течії західноукраїнського народовства, москвофільства та радикалізму. 30. Передумови, підготовка, сутність та особливості проведення аграрної реформи в українських губерніях. Соціальні наслідки селянської реформи. 31. Земська, судова, міська, фінансова, університетська, шкільна, цензурна та військова реформи Олександра ІІ в Наддніпрянщині у 1860–1870-х рр. 32. Заходи консервативно-охоронної стабілізації режиму Олександра ІІІ у галузях освіти, судочинства, земського і міського самоврядування в українських губерніях у 1880-х – на початку 1890-х рр. 33. Імперська урядова політика у сфері національних відносин в Наддніпрянщині пореформеної доби. 34. Індустріалізація економіки й завершення промислового перевороту в Наддніпрянській Україні. 35. Капіталізація сільського господарства в Наддніпрянській Україні та її основні шляхи. 36. Особливості розвитку капіталістичних відносин у західноукраїнських землях другої половини ХІХ ст. 37. Селянський і робітничий рухи в українських землях пореформеної доби. 38. Особливості політичної стадії українського націотворення. 39. Перетворення Східної Галичини на «український П’ємонт». Формування і становлення модерної партійно-політичної системи європейського зразка в Галичині наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. 40. Початок політичної стадії українського націотворення в Наддніпрянщині: від Братства тарасівців до «Молодої України». 41. Утворення перших політичних партій в Наддніпрянській Україні. Федералістично-автономістська і самостійницька течії в українському національному русі в 1905 – 1916 рр. 42. Українське культурництво від кінця ХІХ ст. до 1917 р. та його роль у розвитку національної свідомості. 43. Соціально-революційне народництво в Наддніпрянській Україні 70 – 44. Загальноросійські партії Наддніпрянщини на початку ХХ ст., особливості ідеології та методів боротьби. 45. Входження економіки українських земель у стадію монополістичного капіталізму. 46. Столипінська аграрна реформа в українських губерніях, її причини, перебіг, наслідки. 47. Державний переворот 3 червня і наступ політичної реакції в Наддніпрянській Україні у 1907 – 1909 рр. 48. Посилення політики великодержавного шовінізму російського царату в Наддніпрянській Україні у 1910 – 1914 рр. 49. Історичні умови культурного розвитку українських земель наприкінці ХVІІІ – на початку ХХ ст. 50. Освіта і наука в українських землях кінця ХVІІІ – початку ХХ ст. Зміст
Вступ………………………………………………………………………….............3 Програма дисципліни «Давня і нова історія України (кінець ХVІІІ − початок ХХ ст.)»…………………………………………………….………………...……… 5 Тематика семінарських занять……………………………………………………. 17 Тематика для самостійної роботи студентів………………………….…………....32 Структура рейтингової системи оцінювання дисципліни…….......…………….. 38 Питання для семестрового контролю……………………………………………...49
Темплан 2010, поз.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|