МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 2
1. Завдання курсу «Історія України кінця ХVІІІ – початку ХХ ст.» 2. Особливості входження українського суспільства до імперського соціуму. 3. Назвати діячів «Руської трійці». 4. Чинники зрушень у сільському господарстві України кінця ХVІІІ – 5. П’ять масонських лож в українських землях кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. 6. Сутність бахівської реакції. 7. Риси ідеології українського національного руху 60-80-х рр. ХІХ ст. 8. Особливості земської реформи царату 1864 р. в Наддніпрянщини. 9. Основні напрямки української трудової еміграції кінця ХІХ – початку ХХ ст. 10. Особливості політичної стадії українського націотворення. Варіант 3 1. Розкрийте основний зміст «українського ХІХ ст.» 2. Назвіть п’ять українських традиціоналістів кінця ХVІІІ – початку 3. Вкажіть основні напрямки міграційних процесів в українських землях кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. 4. Назвіть риси занепаду кризи кріпосницьких відносин в Україні. 5. Вкажіть п’ять провідних діячів декабристських таємних організацій в українських землях. 6. Назвіть основні течії суспільного руху в західноукраїнських землях 60-90-х рр. ХІХ ст. 7. Згадайте особливості судової реформи 1864 р. 8. Головні прояви процесу ринкових перетворень у сільському господарстві другої половини ХІХ ст. 9. Українські політичні партії Наддніпрянщини початку ХХ ст. 10.
ХХ ст. Варіант 4 1. Основні схеми історії України кінця ХVІІІ – початку ХХ ст. 2. Основні напрями реформування української православної церкви наприкінці ХVІІІ ст. 3. Періодизація та головні ідейні тенденції академічної стадії українського національного відродження. 4. Найбільші міста у Наддніпрянській Україні кінця ХVІІІ – середини ХІХ ст. 5. Польські організації в українських землях першої половини ХІХ ст. 6. Сутність «нової ери». 7. Назвіть п’ять відомих земських діячів у Наддніпрянщині другої половини ХІХ – початку ХХ ст. 8. Сутність промислового перевороту та хронологічні межі його завершення в українських землях. 9. Заходи консервативно-охоронної стабілізації правлячого режиму Олександра ІІІ в українських землях.
Рейтингова система оцінювання з дисципліни
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|