Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік питань для письмової форми контролю

1.

Поширення ідей російської революційної демократії в Наддніпрянщині.

2. Перші гуртки російського соціально-революційного народництва.

3. Розвиток польського національного руху в українських землях.

4. Польські гміни і таємні товариства кінця 1850-х–початку 1860-х рр. на Правобережжі.

5.

Поширення ідей марксизму в Україні

6. Перетворення Східної Галичини на «український П’ємонт».

7. Початок політичної стадії українського націотворення в Наддніпрянщині.

8. Братство тарасівців.

9. Утворення перших українських політичних партій у Наддніпрян-

щині.

10. Українське культурництво на початку ХХ ст.

11. Входження економіки українських земель у стадію монополістичного капіталізму.

12. Економічна криза 1900-1903 рр.

13. Українське село на початку ХХ ст.

14. Масовий селянський рух на Полтавщині та Харківщині в 1902 р.

15. Посилення робітничого руху за умов Першої російської революції.

16. Виникнення рад робітничих депутатів.

17. Робітники України в грудневому збройному повстанні.

18. Піднесення селянського руху в 1905 р.

19. Промислова депресія.

20. Соціально-економічні процеси в українському селі за умов столипінської аграрної реформи.

21. Нове піднесення економічного виробництва 1909-1914 рр., його передумови.

22. Соціально-економічні процеси на західноукраїнських землях.

 

Комплексна модульна контрольна робота

Варіант 1

 

1. Мета курсу «Історія України кінця ХVІІІ – початку ХХ ст.».

2. Особливості адміністративно-територіальної реорганізації Наддніпрянської України.

3. Напрями української культури першої половини ХІХ ст.

4. Галузі традиційного господарства українців.

5. П’ять прикладів антикріпосницької боротьби українського селянства у 1801-1860 рр.

6. Головні досягнення західних українців доби «Весни народів».

7. Регіональні особливості народницької стадії українського націотворення.

8. Особливості аграрної реформи 1861 р. в Наддніпрянщині.

9. Основні політичні партії Східної Галичини кінця ХІХ ст.

10. П’ять діячів наддніпрянських «Просвіт» початку ХХ ст.

 
 



Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. H) Орган з питань конкуренції
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. IV. Питання самоконтролю.
  6. V. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  7. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  8. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  10. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  11. А) Заробітна плата її форми та системи.
  12. А) Заробітна плата, її форми та системи.




Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 3 | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.