Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛІТЕРАТУРА

1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004.-с.230-265

2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. /Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю.Ніколаєва. -К.: Ленвіт,2003.-273 с.

3. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. - К.: Шк. світ, 2001. - 21 с.

 

 

Індивідуальні завдання

Кожний з трьох змістових модулів курсу «Актуальні проблеми організації іншомовної освіти» передбачає в рамках самостійної роботи виконання студентами індивідуальних завдань. За рівнем складності індивідуальна робота містить завдання двох рівнів: репродуктивного та творчого.

Завдання репродуктивного рівня спрямовано на опрацювання навчального матеріалу та розвиток образно-логічного мислення. Максимальна кількість балів, яку можна отримати за виконання цих завдань – 9 (за шкалою МЕГІ).

Завдання творчого рівня передбачають вихід за межі вже відомого й засвоєного матеріалу та спрямовані на розвиток креативних здібностей студентів. Максимальна кількість балів, яку можна отримати за виконання цих завдань – 12 (за шкалою МЕГІ).

Студент може вибирати завдання до кожного змістового модулю за рівнем складності та отримати певну кількість балів, яка обмежується шкалою оцінки того чи іншого рівня.


Читайте також:

  1. II. Спеціальна література
  2. V. Довідкова література
  3. А. Література.
  4. Базова література
  5. Базова література
  6. Базова навчально-методична література
  7. Використана література
  8. Використана література
  9. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  10. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  11. Використана література
  12. Використана література




Переглядів: 393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна частина | Зміст індивідуальних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.