1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, 1.1. Бабин. - Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004.-с.230-265
2. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. /Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю.Ніколаєва. -К.: Ленвіт,2003.-273 с.
3. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст. - К.: Шк. світ, 2001. - 21 с.
Індивідуальні завдання
Кожний з трьох змістових модулів курсу «Актуальні проблеми організації іншомовної освіти» передбачає в рамках самостійної роботи виконання студентами індивідуальних завдань. За рівнем складності індивідуальна робота містить завдання двох рівнів: репродуктивного та творчого.
Завдання репродуктивного рівня спрямовано на опрацювання навчального матеріалу та розвиток образно-логічного мислення. Максимальна кількість балів, яку можна отримати за виконання цих завдань – 9 (за шкалою МЕГІ).
Завдання творчого рівня передбачають вихід за межі вже відомого й засвоєного матеріалу та спрямовані на розвиток креативних здібностей студентів. Максимальна кількість балів, яку можна отримати за виконання цих завдань – 12 (за шкалою МЕГІ).
Студент може вибирати завдання до кожного змістового модулю за рівнем складності та отримати певну кількість балів, яка обмежується шкалою оцінки того чи іншого рівня.