Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст індивідуальних завдань

Модуль Форма виконання Форма контролю
1. Модуль І «Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.» Репродуктивний рівень. Визначити основни етапи розвитку Болонського процесу як засобу інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.     Скласти хронологічну таблицю         Перевірка матеріалів викладачем    
  Творчий рівень. Зазначити основні засади та принципи формування зони європейської вищої освіти   або Виступ у ролі спів лектора за пропонованою тематикою.   Повідомлення у письмовій формі   Виступ на лекційному/семінарському занятті   Перевірка матеріалів викладачем   Оцінка презентації викладачем та студентами
2. Модуль ІІ «Системи вищої освіти у країнах Європи і Америки» Репродуктивний рівень.Визначити загальні принципи формування систем вищої освіти європейських країн .   Скласти порівняльну таблицю       Перевірка матеріалів викладачем    
Творчий рівень. Зробити порівняльний аналіз систем вищої освіти США, Великій Британії, Германії та України. або Виступ у ролі спів лектора за пропонованою тематикою.   Повідомлення у письмовій формі   Виступ на лекційному/семінарському занятті   Перевірка матеріалів викладачем   Оцінка презентації викладачем та студентами
3. Модуль ІІІ«Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні.» Репродуктивний рівень. Визначити Стратегічні завдання розвитку вищої освіти України   Повідомлення у письмовій формі     Перевірка викладачем    
Творчий рівень. Визначити основні принципи, шляхи і засоби адаптації європейської системи вищої освіти у вищу освіту України або Виступ у ролі спів лектора за пропонованою тематикою.     Повідомлення у письмовій формі   Виступ на лекційному/семінарському занятті     Перевірка матеріалів викладачем   Оцінка презентації викладачем та студентами  

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛІТЕРАТУРА | ПЕРЕЛІК ТЕМАТИКИ ДОПОВІДЕЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.