№
| Модуль
| Форма виконання
| Форма контролю
|
1.
| Модуль І «Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.»
Репродуктивний рівень.
Визначити основни етапи розвитку Болонського процесу як засобу інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
|
Скласти хронологічну таблицю
|
Перевірка матеріалів викладачем
|
| Творчий рівень.
Зазначити основні засади та принципи формування зони європейської вищої освіти
або
Виступ у ролі спів лектора за пропонованою тематикою.
|
Повідомлення у письмовій формі
Виступ на лекційному/семінарському занятті
|
Перевірка
матеріалів викладачем
Оцінка презентації викладачем та студентами
|
2.
| Модуль ІІ «Системи вищої освіти у країнах Європи і Америки»
Репродуктивний рівень.Визначити загальні принципи формування систем вищої освіти
європейських країн .
|
Скласти порівняльну таблицю
|
Перевірка матеріалів викладачем
|
Творчий рівень.
Зробити порівняльний аналіз систем вищої освіти США, Великій Британії, Германії та України.
або
Виступ у ролі спів лектора за пропонованою тематикою.
|
Повідомлення у письмовій формі
Виступ на лекційному/семінарському занятті
|
Перевірка матеріалів викладачем
Оцінка презентації викладачем та студентами
|
3.
| Модуль ІІІ«Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні.»
Репродуктивний рівень.
Визначити Стратегічні завдання розвитку вищої освіти України
|
Повідомлення у письмовій формі
|
Перевірка викладачем
|
Творчий рівень.
Визначити основні принципи, шляхи і засоби адаптації європейської системи вищої освіти у вищу освіту України
або
Виступ у ролі спів лектора за пропонованою тематикою.
|
Повідомлення у письмовій формі
Виступ на лекційному/семінарському занятті
|
Перевірка матеріалів викладачем
Оцінка презентації викладачем та студентами
|