Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕЛІК ТЕМАТИКИ ДОПОВІДЕЙ

 

1. Входження освіти й науки України в європейське інформаційне та освітнє поле як вагомий чинник розвитку країни.

2. Можливість адаптації законодавства України до законодавства ЄС, як один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства.

3. Велика хартія університетів. Сорбоннська спільна декларація про узгодження системи вищої освіти в Європі.

4. Спільна декларація міністрів освіти Європи. Конвенція вищих навчальних закладів Європи "Формування європейського простору вищої освіти".

5. Конференція міністрів вищої освіти Європи "На шляху до європейського простору вищої освіти". Конференція міністрів вищої освіти Європи "Утворення європейського простору вищої освіти".

6. Болонський процес і перспективи законодавчого врегулювання розвитку вищої освіти в Україні.Національна доктрина розвитку освіти

7. «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання» як один із принципів розбудови іншомовної освіти України.

8. Європейська кредитно-трансферна система та система накопичення кредитів ECTS.

9. Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищій освіті європейських країн.

10. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищу освіту України.


Читайте також:

  1. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  2. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  3. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  4. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  5. Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів
  6. Визначення переліку відходів, виходячи з матеріально – сировинного балансу
  7. Вимоги до усного і писемного мовлення учнів з математики
  8. Віднімання переліків
  9. Відображення правової тематики та діяльності працівників правоохоронних органів у літературі та кіномистецтві.
  10. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  11. Друк переліку
  12. Екскурсійний туризм релігійної тематики




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст індивідуальних завдань | Заполнение

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.