МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відображення правової тематики та діяльності працівників правоохоронних органів у літературі та кіномистецтві.Функції мистецтва. Для розуміння соціальної сутності мистецтва необхідно зробити його функціональний аналіз. Функції мистецтва – різновиди проявів дієвості мистецтва та її впливів на людину в різних сферах буття (схема 1). До функцій мистецтва слід віднести такі: Пізнавальна – надання мистецтвом певного знання про світ. Слід зауважити, що йдеться не про гносеологічне пізнання як добір фактів, а передусім про пізнання загальнолюдських особливостей поведінки, вчинків, стосунків, характерів через чуттєве проникнення до створеного в творі образу людини; пізнання суспільства й усвідомлення будь-яких (філософських, моральних, релігійних, та ін.) ідей. Гедоністична – надання мистецтвом емоційної наснаги й задоволення при сприйнятті людиною художнього твору. Виховна – здатність мистецтва до формування моральних почуттів. Виховна функція мистецтва пов’язана з механізмом регулювання чуттєвого світу людини: відтворення заборони на егоїстичні прояви через блокування індивідуалістичних почуттів, та відображення соціально виправданих вчинків, як морально прекрасних, що супроводжуються почуттям краси. Евристична – відкриття мистецтвом нових стимулів в розвитку людини чи суспільства. Прогностична - передбачення мистецтвом перспектив соціального (технологічного, суспільного, та ін.) або індивідуального розвитку. Доцільно навести приклади з художньої творчості, які ілюструють передбачу вальну суть мистецтва. Комунікативна – призначення твору мистецтва як засобу спілкування з Іншим (людиною, епохою, людством, та ін.). Ігрова – здатність мистецтва пробуджувати гру почуттів, інтелекту, уяви і здогадки. Обов’язковою умовою гри у мистецтві є його неутилітарний характер, а також умовність художнього твору. Релаксаційна – здатність мистецтва до зняття напруженості. Слід звернути увагу на той факт, що в сучасній культурі відношення до мистецтва як до засобу зняття напруженості значно збільшені. Ця тенденція нівелює значення виховної функції та пов’язана з філософсько-світоглядною течією фрейдизму, що стала панівною в культурі двадцятого сторіччя. Зверніться до літератури з філософії, щоб згадати теоретичні основи цієї тенденції. Компенсаторна – здатність мистецтва до заміщення або доповнення життєвого досвіду. При вивченні останнього питання вихідним принципом повинно стати розуміння конкретно-історичного характеру мистецтва, змісту суспільних завдань та ступеню їх реалізації в художній творчості. Необхідно звернути увагу на такі складні питання, що виникають при аналізі правової діяльності в художній творчості, як то: мистецтво та правовий нігілізм, мистецтво як виправдання занепаду законослухняності в суспільстві, мистецтво, як викриття пороків правового нігілізму, мистецтво, як відображення ідеалу правоохоронця, мистецтво, як критика моральної деградації в ОВС, тощо. Прикладом зображення правоохоронної діяльності в мистецтві є серіали «Глухар», «Одного разу в міліції», «Вулиці розбитих лихтарів», «Літейний», «Довга, довга справа» (1976 р., в головних ролях: Леонов, Янковський), «Слідство ведуть знатоки», та ін. При аналізі того чи іншого художнього твору треба здійснити порівняння створюваних мистецтвом кіно образів правоохоронника різних історико-часових відрізків сучасності: їх моральні принципи, відношення до виконання службового та професійного обов’язку, та ін. Лекція 9. Тема 2.4 Види та жанри мистецтва. (2 год.) Мета:: Навчальна: засвоїти сутність і специфіку знакових систем різних видів мистецтва, місце в системі культури, види та жанри мистецтва. Розвиваюча: вміти аналізувати специфіку знакових систем різних видів мистецтва; Виховна:підвищення рівня естетичної культури. Опорні поняття: види мистецтва, ханр, пластичнімистецтва, монументальні мистецтва, вербальні (словесні) мистецтва , музичні мистецтва , театральні мистецтва,синтез мистецтв, архітектура, живопис, графіка, прикладне, декоративне мистецтво, література, театр, хореографія, кіномистецтво.. Читайте також:
|
||||||||
|