Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В) ймовірність того, що втрати по проекту виявляться більшими за граничний катастрофічний рівень (вартість майна підприємця).

 

 

1.22.Показник критичного ризику:

а) ймовірність того, що втрати виявляться більшими за допустимий критичний рівень;

б) ймовірність того, що втрати виявляться більшими за граничнодопустимий рівень (таким рівнем є прибуток від проекту);

В) ймовірність того, що втрати по проекту виявляться більшими за граничний катастрофічний рівень (вартість майна підприємця).

 

1.23. Показник катастрофічного ризику:

а) ймовірність того, що втрати виявляться більшими за допустимий критичний рівень;

б) ймовірність того, що втрати виявляться більшими за граничнодопустимий рівень (таким рівнем є прибуток від проекту);

В) ймовірність того, що втрати по проекту виявляться більшими за граничний катастрофічний рівень (вартість майна підприємця).

1.24.Розташуйте в логічній послідовності етапи моделювання:

А) аналіз економічної системи, її ідентифікація і визначення достатньої структури для моделювання.

б) верифікація моделі і уточнення її параметрів;

в) уточнення всіх параметрів системи і відповідність параметрів моделі, їх необхідне виправлення, коректування;


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II рівень
  3. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  4. VII. Етап проектування
  5. VII. Етап проектування
  6. X. Нестачі і втрати від псування цінностей
  7. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  8. Актуальність проекту
  9. Актуальність проекту
  10. Актуальність проекту
  11. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  12. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Г) відношенням величини максимальних втрат від даного виду діяльності до деякої бази порівнянь. | Г) синтез і побудова моделі з урахуванням її особливостей і математичної специфікації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.