МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Продовження додатку Б
Войчак А.В.виділяє вісім принципів маркетингу: 1. Оптимальне використання в управлінні централізованих та децентралізованих засад, тобто постійний пошук і реалізація резервів, підвищення ефективності виробничо-збутової діяльності через залучення до творчої роботи всіх працівників фірм. 2. Науковий підхід до вирішення маркетингових проблем, тобто систематичний аналіз, використання програмно-цільового методу управління, маркетингових досліджень, а також зворотнього зв’язку. 3. Вільний вибір мети і стратегії функціонування і розвитку, концентрація всіх зусиль на вирішальних напрямках діяльності. 4. Відкритість до споживача, його побажань і потреб, активне пристосування і одночасно цілеспрямований вплив на них. 5. Спрямованість на кінцевий результат виробничо-збутової діяльності а також на довготривалу перспективу розвитку фірми. 6. Комплексний підхід до вирішення проблем, який передбачає визначення цілі відповідно до ресурсів і можливостей фірм. 7. Активна політика, яка полягає в наступальній стратегії розвитку фірми щодо нововведень, виробництва і ринку, випереджання конкурентів. 8. Гнучкість у досягненні поставленої мети через швидке пристосування до зміни умов навколишнього середовища.
Додаток В
Визначення, зміст і послідовність реалізації функцій маркетингу У зарубіжній і вітчизняній літературі
Функції маркетингу (Кретов І.І.): 1. Аналітична функція: - вивчення ринку як такого; - вивчення споживачів; - вивчення фірмової структури ринку; - вивчення товару (товарної структури); - вивчення внутрішнього середовища підприємства. 2. Виробнича функція: - організація виробництва нових товарів, розробка нових технологій; - організація матеріально-технічного постачання; - управління якістю і конкурентоспроможністю готової продукції. 3. Збутова функція (функція продажу): - організація системи товароруху; - організація сервісу; - організація системи формування попиту і стимулювання збуту; - проведення цілеспрямованої товарної політики; - проведення цінової політики. 4. Функція управління і аудиту: - організація стратегічного і оперативного планування на підприємстві; - інформаційне забезпечення управління маркетингом; - управління ризиками; - комунікативна підфункція маркетингу. Організація системи комунікацій на підприємстві; - організація аудиту маркетингу (зворотні зв'язки, функціонування комунікаційної і інформаційної системи у єдиному комплексі).
Читайте також:
|
||||||||
|