Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1

Методичні вказівки

До виконання курсового проекту:

«Релейний захист силових трансформаторів»

Для студентів спеціальності 7.090603 «Електротехнічні системи електроспоживання» денної форми навчання

Кривий Ріг

2009р.

 

 

Укладачі: Цибулевський Ю.Є., к.т.н., доцент; Аніськов О.В., асистент.

 

Відповідальний за випуск Луценко І.А., к.т.н., доцент.

 

Рецензент:

 

Анотація

Методичні вказівки до курсового проекту з дисципліни «Основи релейного захисту і автоматики у СЕП» присвячені розрахункам захисту силових трансформаторів. У методичних вказівках розглянуто розрахунок І і ІІ ступенів захисту від багатофазних коротких замикань у зовнішніх лініях, диференційний захист трансформаторів від внутрішніх пошкоджень, а також від перевантажень. Передбачається розрахунок вище означених видів захисту. Обсяг записки до 20 листів та один лист креслень на форматі А1.

 

 

Розглянуто на засіданні кафедри «Електропостачання та ресурсозбереження»   Протокол №__ від ___ _________2009р.     Схвалено на засіданні вченої ради електротехнічного факультету   Протокол № __ від ___ _________2009р.  

Метою курсового проекту є засвоєння та закріплення навичок практичного проектування релейного захисту систем електропостачання, зокрема понижуючих трансформаторів напругою 110 – 220 кВ.

 

Завдання:

 

ST ≤ 63 MB ·A (≥ 63 MB · A)

1. Опір системи, Ом Xc max = 15 (1,5)   Xc min = 36 (3.6)
2. Потужність трансформатора, MB ·A Sномн =
3. Межі регулювання трансформатора, % ΔU* pnu =
4. Номінальна напруга обмоток, кВ Uвн = Uпн =
5. Напруга коротко замикання, % Uк % =
6. Втрати короткого замикання, кВ ΔUк =
7. Втрати холостого ходу, кВ ΔUхх =
8. Струм холостого ходу, % Iх =
9. Коефіцієнт самопуску електродвигунів   Ксзп = 1,5
10. Схема з’єднання трансформаторів струму та реле на рис. 2  

Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1

Рис.1 Принципова однолінійна схема СЕП.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 836

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Визначення струму короткого замикання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.