Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Продовження додатку Д

 

2. Чинники мікросередовища 2.1. Чинники безпосереднього оточення Споживачі - прихильність покупців до товарів підприємства; - можливість вибору інших продавців товарів; - недостатній рівень інформованості потенційних покупців про товари підприємства; - чутливість покупців до підвищення цін на товари; - чутливість покупців до зміни асортименту та якості товарів               + -   - -   +   -4   -1  
Разом      
Постачальники - довгострокові господарські зв’язки з окремими постачальниками; - залучення місцевих постачальників; - скорочення загальної чисельності постачальників; - використання переважно однорівневого каналу надходження товарів; - посилення тиску з боку постачальників щодо форм оплати                     + + -   +   -     -4     -4
Разом       +12
Конкуренти - посилення тиску з боку активних конкурентів; - маркетингова активність конкурентів у сфері товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики; - наявність певних факторів конкурентного успіху           -   - -   -4   -4 -4
Разом       -12
Посередники - сприятливі умови надання послуг щодо продажу товарів; - вигідне місце розташування; - компетентність, високий імідж             + + +    
Разом       +12
Контактні аудиторії - посилення тиску з боку контролюючих органів; - недостатність контактів з мас-медіа; - сприятливі взаємовідносини з внутрішньою контактною аудиторією; - збільшення кількості банків, аудиторських фірм, поширення кола їх послуг               - -   +   +   -4 -4    
Разом       -3
За підсумком чинники безпосереднього оточення       +13

 

 


Читайте також:

  1. N Придумати продовження до твору тощо.
  2. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  3. В Додатку до диплома (приклад)
  4. Варіанти завдання наведені в кінці методики у додатку №1
  5. Визначення фінансової термінології (продовження)
  6. Витяг з Додатку до диплома, що визначає кваліфікацію випускника
  7. Відновлення та продовження процесуальних строків.
  8. Горизонтальне продовження Відомості 7.1
  9. Додаток 1 (продовження)
  10. Додаток 24 (продовження)
  11. Додаток 7. Продовження
  12. Доцільність продовження та припинення виробництва у короткостроковому періоді




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток Д | Продовження додатку Д

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.