2.2. Чинники внутрішнього середовища
- оргструктура управління підприємства в цілому адаптована до нинішніх ринкових умов;
- недостатній рівень кваліфікації фахівців для роботи в умовах трансформування економіки України;
- недостатньо обґрунтована маркетингова діяльність підприємства;
- низький рівень СТИЗ персоналу, покупців;
- удосконалення торгово-технологічних процесів;
- низькі витрати на наукові дослідження і розробки;
- розроблено підвалини корпоративної культури;
- достатньо високий імідж на ринку споживчих товарів;
- широкий, глибокий асортимент товарів;
- достатньо великі торгово-технологічні потужності
+
-
-
-
+
-
+
+
+
+
-2
-3
-2
-1
+2
+3
+3
Разом
+5
За підсумком чинники мікросередовища
+18
За підсумком чинники маркетингового середовища
-62
* Методика розробки профілю маркетингового середовища полягає у наступному: кожному з чинників маркетингового середовища експертами дається оцінка (колонка 2) його важливості для галузі за шкалою балів:
3 – велике значення;
2 – посереднє значення;
1 – несуттєве значення.
Колонка 3 – оцінка його впливу на діяльність підприємства за шкалою:
3 – сильний вплив;
2 – посередній вплив;
1 - слабкий вплив;
0 – відсутній вплив.
Колонка 4 – оцінка напрямку впливу за шкалою:
+ – позитивний вплив;
- – негативний вплив.
Колонка 5 – надається інтегральна оцінка як здобуток показників колонок 2, 3, 4, яка свідчить про ступінь важливості чинника для підприємства.