|
|
Систематизований процес збирання, накопичення, обробки та аналізу внутрішньої та зовнішньої інформації з метою прийняття управлінських рішень з різних аспектів маркетингової діяльності
| Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С.
|
Систематичне збирання та аналіз даних, пов’язаних з наявною ситуацією щодо маркетингової діяльності підприємства чи організації.
| Войчак А.В.
|
Систематичний процес постановки мети дослідження, збору, аналізу об’єктивної ринкової інформації і розробка рекомендацій для ухвалення конкретних управлінських рішень щодо продуктово-ринкової стратегії фірми.
| Старостіна А.О., Черваньов Д.М., Зозульов О.В.
|
Це збір, обробка, аналіз і накопичення інформації для обґрунтування маркетингових рішень з метою зменшення невизначеності і ризику функціонування підприємства на ринку.
| Балабанова Л.В.
|
Систематичний збір і аналіз даних про проблеми, що пов’язані з маркетингом товарів і послуг.
| Шевченко Л.С.
|
Збір та аналіз інформації, що одержана від групи індивідів або організацій щодо їх характеристик, поведінки, відносин, думки або власності.
| Англійське суспільство досліджень ринку
|
Процес систематичної підготовки і проведення різних обстежень, аналізу одержаної інформації та подачі результатів і висновків у формі, що відповідає конкретній маркетинговій задачі, яка стоїть перед фірмою.
| Божук С.Г., Ковалик Л.М.
|
Діяльність щодо збору та узагальнення інформації для прийняття маркетингових рішень, які обумовлені процесом і функціями бізнесу і маркетингової діяльності як його основного елементу.
| Багієв Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х.
|
Функція, що пов’язує споживачів, конкурентів і громадськість з маркетологами через інформацію, яка використовується для розпізнання і визначення можливостей і проблем, вироблення, оптимізації і оцінки маркетингових дій, визначення ефективності комплексу маркетингу і покращення розуміння маркетингу як процесу.
| Крилова Г.Д., Соколова М.І.
|
Системний збір, упорядкування і аналіз даних про різні маркетингові проблеми, включаючи параметри і тенденції розвитку ринку, його можливі реакції на ті або інші маркетингові дії, а також проблеми ринкового розвитку фірми і управління маркетингом.
| Панкрухін О.П.
|
Систематичне збирання, оброблення та аналіз даних з метою прийняття обґрунтованих маркетингових рішень.
| Гаркавенко С.С.
|