Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток Ж

Визначення терміну „маркетингове дослідження”

Визначення Автор
Систематичний збір і об’єктивний запис, класифікація, ана-ліз та надання даних щодо поведінки, відносин, думок, мо-тивацій та ін. окремих осіб та організацій (комерційних під-приємств, державних установ та ін.) у контексті їх еконо-мічної, суспільної, політичної та повсякденної діяльності. ЕSОМАR, МТП Між-народний процесу-альний кодекс марке-тингових і соціальних досліджень
Систематична підготовка та проведення різних обстежень, аналіз отриманих даних та подання результатів і висновків у виді, який відповідає конкретній маркетинговій задачі, що стоїть перед компанією. Котлер Ф.
Систематичне визначення кола даних, необхідних у зв’язку з маркетинговою ситуацією, що стоїть перед фірмою, їх збір, аналіз та звіт про результати. Котлер Ф.
Систематичний збір, відображення та аналіз даних з різних аспектів маркетингової діяльності. Голубков Е.
Цільовий збір, реєстрація та аналіз всіх фактів з проблем, які пов’язані з обміном та продажем товарів і послуг виробником покупцю. Британський інститут маркетингу
Систематичний пошук, збір, обробка та інтеграція інформації, яка пов’язана або відноситься до всіх проблем маркетингу товарів та послуг. Американська асоціація маркетингу
Це широке поняття, яке включає дослідження ринку збуту, дослідження внутрішнього середовища фірми, дослідження маркетингового інструментарію, його розробленості та ефективність використання, дослідження ринку виробничих сил (робоча сила, сировина, грошовий ринок та ринок капіталу), дослідження зовнішнього середовища, організацію досліджень на основі бенчмаркінгу та проведення маркетингової розвідки. Багієв Г.Л.
Це будь-яка дослідницька діяльність, спрямована на задоволення інформаційно-аналітичних потреб маркетингу. Це інструмент маркетингу або його інформаційно-аналітичне забезпечення, яке є невід’ємною частиною маркетингової діяльності. Беляєвський І.К.
Це комплексне поняття, яке включає всі види дослідницької діяльності, пов’язані з управлінськими функціями маркетингу. Дж.Р.Еванс, Б.Берман
Систематичне визначення кола даних, необхідних у зв’язку з маркетинговою ситуацією, що стоїть перед фірмою, їх збір, аналіз та звіт про отриману інформацію, висновки та рекомендації. Березін І.С.

Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад системи обробки інформації | Продовження додатку Ж

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.