Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Reciting and reviewing the text.

· Step 1. Basing on the above formulated main idea, main topic, and main purpose of the text take 2-3 minutes to recite it.

· Step 2. Select 5 key words out each paragraph making it 40 key words for the whole text.

· Step 3. Limit the number of selected key words down to 10.

Section 2. Grammar workout

Fill in the blanks with the right form of an article (no article – NA, the indefinite article – IA, the definite article – DA) and check your choice against Paragraphs 5 and 6 of the text.

One of (NA, IA, DA) most notable features of (NA, IA, DA)globalisation has been (NA, IA, DA)outsourcing of services to (NA, IA, DA)countries with (NA, IA, DA)cheaper labour costs. (NA, IA, DA)Global English has helped accelerate this phenomenon and give India (NA, IA, DA) competitive edge. English is so desirable in (NA, IA, DA) outsourcing business because most of (NA, IA, DA) offshore contracts come from (NA, IA, DA)English-speaking corporations. When (NA, IA, DA)customers in some branches of (NA, IA, DA)McDonald’s restaurants in the USA place (NA, IA, DA)orders for (NA, IA, DA)fast food, they speak to (NA, IA, DA) call centre hundreds of miles away, who pass back (NA, IA, DA) order, together with (NA, IA, DA) digital photo of (NA, IA, DA) customer, to (NA, IA, DA) kitchen. This approach is marginally cheaper for (NA, IA, DA) restaurant per (NA, IA, DA)transaction but it apparently can make (NA, IA, DA) process 30 seconds faster, allowing more burgers to be sold per (NA, IA, DA)hour, with (NA, IA, DA)fewer mistakes. Each day at 4.30 am (NA, IA, DA)20 well-educated Indians start (NA, IA, DA)work in their call centre in Kerala, India. They provide (NA, IA, DA)one-to-one tutorial help in (NA, IA, DA)subjects such as (NA, IA, DA)maths and (NA, IA, DA)science to (NA, IA, DA)Californian schoolchildren. One recent estimate suggests that over 20,000 American schoolchildren now receive (NA, IA, DA) e-tutoring support from India, usually through (NA, IA, DA)US service providers.

Unit 1-3. ENGLISH AS A UNIVERSAL LINGUAGE

 


Читайте також:

  1. Answer the following questions about the text.
  2. Answer the questions on the text.
  3. Answer the questions on the text.
  4. Answer the questions on the text.
  5. Answer the questions to the text.
  6. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.
  7. B. Match the definitions with the italicized words and phrases from the text.
  8. B. Read and translate the text.
  9. B. Read and translate the text.
  10. B. Read and translate the text.
  11. B. Read and translate the text.
  12. B. Read and translate the text.




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Matching headings with paragraphs | Section 1. Guidelines for intensive reading of ESP texts

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.