МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B. Match the definitions with the italicized words and phrases from the text.
C. The text includes a number of expressions with“have + noun”,e.g.have breakfast, have a shower. Can you remember six more? D. Now complete some more word partnerships and expressions by matching the verbs on the left with the correct word on the right.
E. Complete this dialogue with suitable words or phrases from the text. A: Don't (1) to cook a meal this evening. B: Why not? A: We could (2)instead. B: Yeah. Where? A: Well I'd like to go to that new Korean restaurant. We could ask Karen and Mike to come. B: That's miles away. No, I think I would rather (3)and have an(4)night. A: But it's Friday. You can have a (5)tomorrow if we have a late night. B: Yes, I know but I am tired. Look, why don't you ask Karen and Mike (6)for a meal, I can order some pizzas from the takeaway and we'll have a nice evening here. A: Sorry, but if you don't want to come to the restaurant with me, I'll go (7). F. Translate the following sentences into Russian. 1) Did you go out last night? 2) I think I am going to stay in this evening. 3) I overslept this morning. 4)I couldn't get to sleep last night. 5) Do you want to come round this evening? 6) Iforgot to do the shopping. 7) What time did you get home? G. Can you find three facts from the text which are exactly the same in your routine, three which are similar, and three which are completely different? Complete the table below.
H. Tell about your day according to the plan: sleep, food, study, housework, evenings. LISTENING: DAILY SCHEDULE (www.esl-lab.com/schedule/schedrd1.htm) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|