МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Всього: 36 годинII. МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА ОЦІНКИ ЗНАНЬ Викладання та вивчення курсу здійснюється за наступним тематичним планом:
Контроль оцінки знань здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Форми контролю: • поточне оцінювання (впродовж кожного семінарського • модульна контрольна робота (після кожного змістовного Співвідношення складових у змістовному модулі: • поточне оцінювання - до 2 залікових балів; • модульна контрольна робота (на семестр 2 контрольні роботи) - до 10 Підсумковиймодуль – у формі іспиту (до 40 залікових балів). Шкала оцінювання, формула і порядок розрахунку оцінок змістовних модулів та підсумкової комплексної роботи (заліку). Шкала оцінювання:
Порядок розрахунку оцінок змістовних модулів та комплексної підсумкової роботи (за накопичувальною системою): ПО = ЗМ1 + ЗМ2 + ПМ (іспит).
ІІІ. ПРОГРАМА КУРСУ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|