Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Витрати по проекту

Вид витрат Сума, грн.
Витрати на сировину та матеріали  
Витрати на оплату праці персоналу, що задіяний в розробці  
Основна заробітна палата виробничих сил  
Адміністративні утримання  
Витрати на попереднє дослідження ринку  
Витрати на участь у виставках  
Витрати на необхідні відрядження та поїздки  
Рекламний бюджет  
Інші витрати  
Загальні витрати на проект  

Примітка: тут види витрат наведені для приклада, у кожному проекті цей перелік необхідно визначити самостійно

2. Чистий прибуток (Р) - це та сума прибутку, що залишається в розпорядженні підприємства після покриття всіх витрат (у тому числі сплати податків і інших обов'язкових відрахувань)

Р = S – I (грн)

де S - загальний розмір виручки від продажів, грн.;

І - інвестиції (загальні витрати), грн.

3. Рентабельність інвестицій (ROІ). Розраховується як відношення чистого прибутку до інвестицій (загальним витратам). Показує фінансовий результат за підсумками періоду, визначається по формулі:

ROI = P / I

4. Строк окупності проекту (N) визначається по формулі:

N = 1 / ROI (років)

Отримані дані зводимо в підсумкову таблицю:

Таблиця И.2

Показники економічної ефективності проекту

Показник Одиниця виміру Значення  
Загальні витрати (інвестиції) проекту Грн  
Чистий прибуток (Р) Грн  
Рентабельність інвестицій (ROІ) %  
Строк окупності проекту (N) роки  

Висновок робимо про доцільність даного проекту на підставі даних таблиці И.2 У висновку можна вказати наступне:

- чи влаштовують замовника (інвестора) загальні витрати;

- порівняти ROІ із середнім банківським відсотком по депозиту. Якщо ROІ вище, те інвесторові вигідніше вкладати кошти в даний проект, чим у банк;

- чи влаштовує замовника отриманий строк окупності проекту.


Додаток Ж
Структура розділу «Маркетинговий аналіз»

 

Підрозділ Методика, джерела інформації, інструменти Результат
Оцінка потенційного ринку Збір і аналіз вторинної інформації. Джерела: Інтернет, профільні видання, виставки й т.д. Обрано й оцінений ринок, на якому будемо працювати. Заповнено Таблицю К.1.
Прогноз тенденцій ринку Вторинна інформація Сформульовано перспективи розвитку даного ринку
Сегментування ринку, профіль покупця Вторинна інформація Описано ринкові сегменти й профілі покупця. Складено Таблицю К.2.
Оцінка конкурентів (аналогів). Їх позиціювання, конкурентна перевага Вторинна інформація, Заповнено Таблицю К.3.
Побудова карти сприйняття товарів конкурентів (аналогів) споживачами. Бажано для кожного сегмента ринку окремо. первинна інформація: опитування (анкета), фокуса-групи, експеримент Побудовано діаграму: позиціювання конкурентів за критеріями "ціна-якість" (рис. К.1)
Вибір цільових сегментів ринку для нашого нового товару, позиціювання Вторинна інформація Побудовано карти сприйняття товарів конкурентів для основних ринкових сегментів. (рис. К.2)
Розробка дизайну-концепції. Опис бажаних якостей нашого нового товару первинна інформація Визначено наші цільові сегменти. Описано позиціювання нашого товару.

Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Інші витрати
  3. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  4. VII. Етап проектування
  5. VII. Етап проектування
  6. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  7. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  8. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  9. Адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати, інші витрати та їх облік
  10. Адміністративно-збутові витрати включають в себе адміністративні витрати, витрати на збут, інші операційні витрати (код 070,080, 090, ф. № 2 с.-г.).
  11. Актуальність проекту
  12. Актуальність проекту




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У М. МЕЛІТОПОЛІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ | Підрозділ 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.