Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підрозділ 1

Таблиця Ж.1

Оцінка ринку

Опис галузі (обсяг торгівлі, основні гравці, тенденції, бар'єри й т.д.)  
SWOT -аналіз галузі ( сильні й слабкі сторони, можливості й небезпеки)  
Ринкова ніша (слабкі сторони галузі можуть обернутися сприятливої для вас можливістю, географічні дані)  
Вплив правових і екологічних факторів  
Споживачі (звичаї й демографічний дані, тобто вік, доход, географічне положення й т.д.)  
Обсяг ринку (визначите число потенційних покупців, помножте його на середній обсяг або частоту покупок, а потім помножте на середню ціну)  

Підрозділ 2

Зразкові питання для аналізу тенденцій ринку:

- Чи насичений ринок зараз, наскільки сильний конкуренція?

- Яка ймовірність появи нових конкурентів найближчим часом ? (наскільки ринок привабливий)

- Яка динаміка ринку за останні роки? (ринок росте, падає, стабільний)

- Чи розшириться ваша база цільових клієнтів у майбутньому?

- Які зміни відбуваються на вашому цільовому ринку?

- Які зміни викличуть у споживачів бажання й можливість здобувати ваш продукт (послугу)?

- Як поводяться подібні ринки в Росії, Європі, Америці, Азії? (наприклад, інновації, успішно реалізовані в Москві, впроваджуються на Україні із затримкою в 2-3 роки)

- Чи можна приблизно оцінити обсяг ринку через рік, два, три, п'ять?


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  3. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  4. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  5. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  6. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  7. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  8. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  9. Визначення структурних підрозділів, служб АП та відповідних посад
  10. Визначення структурних підрозділів, служб ТП та відповідних посад
  11. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  12. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Витрати по проекту | Підрозділ 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.