Опис галузі (обсяг торгівлі, основні гравці, тенденції, бар'єри й т.д.)
SWOT -аналіз галузі ( сильні й слабкі сторони, можливості й небезпеки)
Ринкова ніша (слабкі сторони галузі можуть обернутися сприятливої для вас можливістю, географічні дані)
Вплив правових і екологічних факторів
Споживачі (звичаї й демографічний дані, тобто вік, доход, географічне положення й т.д.)
Обсяг ринку (визначите число потенційних покупців, помножте його на середній обсяг або частоту покупок, а потім помножте на середню ціну)
Підрозділ 2
Зразкові питання для аналізу тенденцій ринку:
- Чи насичений ринок зараз, наскільки сильний конкуренція?
- Яка ймовірність появи нових конкурентів найближчим часом ? (наскільки ринок привабливий)
- Яка динаміка ринку за останні роки? (ринок росте, падає, стабільний)
- Чи розшириться ваша база цільових клієнтів у майбутньому?
- Які зміни відбуваються на вашому цільовому ринку?
- Які зміни викличуть у споживачів бажання й можливість здобувати ваш продукт (послугу)?
- Як поводяться подібні ринки в Росії, Європі, Америці, Азії? (наприклад, інновації, успішно реалізовані в Москві, впроваджуються на Україні із затримкою в 2-3 роки)
- Чи можна приблизно оцінити обсяг ринку через рік, два, три, п'ять?