Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підрозділ 3

Таблиця Ж.2 (Приклад 1)

Студія меблів "ZETA STІLE" (Росія, м. Новокузнецьк), обраний один цільовий сегмент ринку. Профіль цільової аудиторії:

Признак Характеристика
Географічна сегментація
Регіон Кемеровська обл., м. Новокузнецьк
Клімат Різко-континентальний
Населення міста 576 тис. чол....
Демографічна сегментація
Вік від 27 до 55
Стать жіночій, чоловічій
Склад родини Родини з дітьми середнього віку
Рід занять Домогосподарки, власники невеликого приватного бізнесу
Освіта Вища або неповна вища
Доход Від 15000 рублів на місяць
Поведінкова сегментація
Регулярність покупок По особливому приводі, наприклад, переїзд у нову квартиру, ремонт
Корисність покупки Зручність і престиж
Статус споживача Нові покупці
Ступінь використання Низька
Прихильність до торговельної марки Відсутня
Готовність до здійснення покупки Частково інформовані й мають бажання купити
Засіб спонукання до здійснення покупки Якість і ексклюзивність товару
Психографічна сегментація
Соціальний клас Верхній шар середній і нижній шар вищого
Стиль життя Насичений, але впорядкований
Тип особистості Імпульсивний, авторитарний

 

Таблиця Ж.3 (Приклад 2)

Сегментування ринку тоніків і лосьонів для особи за критерієм "рівень доходів", визначено 4 основних сегменти (Київська область):

Сегмент Профіль
1. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини від 1 до 2 тис. грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Самий численний сегмент, до нього ставляться 46% об'єктів вибірки. Вік покупців у сегменті до 50 років. При виборі лосьону його ціна грає не найважливішу роль. Сегмент становлять 24% працюючих людей і 18% учнів (переважно у ВНЗ)
2. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини від 500 до 1000 грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Другий по величині сегмент, до нього ставляться 28% об'єктів вибірки. Вік споживачів у сегменті від 21 до 50 років, переважно від 41 до 50.
3. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини більше 2 тис. грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Кількісно сегмент становить 16% усього ринку. За віком сегмент досить різноманітний, але переважають покупці старше 30 років.
4. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини менш 500 грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Нечисленний сегмент. Кількісно становить 2%. Вік покупців у сегменті старше 50 років.

Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  3. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  4. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  5. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  6. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  7. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  8. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  9. Визначення структурних підрозділів, служб АП та відповідних посад
  10. Визначення структурних підрозділів, служб ТП та відповідних посад
  11. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  12. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району




Переглядів: 418

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підрозділ 1 | Підрозділ 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.