Підрозділ 4
Таблиця Ж.4
Оцінка конкурентів
Конкурент 1
Конкурент 2
Сильні сторони
Слабкі сторони
Ціна
Якість
Репутація фірми й задоволеність клієнтів
Обсяг збуту (якщо можливо)
конкурентна перевага ("ізюминка")
Місце розташування підприємства
На рисунку Ж.1 показана карта позиціонування гіпотетичних конкуруючих продуктів на певному цільовому ринку по двох параметрах: "ціна" (горизонтальна вісь) і "якість" (вертикальна вісь). У кружках, радіуси яких пропорційні обсягу реалізації, букви відповідають назвам конкуруючих продуктів. Знак питання - можливий вибір позиції на ринку для нового продукту.
Рис. Ж.1. Карта позиціонування «ціна-якість»
Читайте також:
Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами. Визначення структурних підрозділів, служб АП та відповідних посад Визначення структурних підрозділів, служб ТП та відповідних посад Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: