Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підрозділ 4

Таблиця Ж.4

Оцінка конкурентів

  Конкурент 1 Конкурент 2
Сильні сторони    
Слабкі сторони    
Ціна    
Якість    
Репутація фірми й задоволеність клієнтів    
Обсяг збуту (якщо можливо)    
конкурентна перевага ("ізюминка")    
Місце розташування підприємства    

На рисунку Ж.1 показана карта позиціонування гіпотетичних конкуруючих продуктів на певному цільовому ринку по двох параметрах: "ціна" (горизонтальна вісь) і "якість" (вертикальна вісь). У кружках, радіуси яких пропорційні обсягу реалізації, букви відповідають назвам конкуруючих продуктів. Знак питання - можливий вибір позиції на ринку для нового продукту.

Рис. Ж.1. Карта позиціонування «ціна-якість»


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  3. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  4. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  5. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  6. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  7. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  8. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  9. Визначення структурних підрозділів, служб АП та відповідних посад
  10. Визначення структурних підрозділів, служб ТП та відповідних посад
  11. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  12. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підрозділ 3 | Підрозділ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.