Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підрозділ 5

Приклад: на рис. Ж.2 показана карта сприйняття "Electrolux", як марки побутової техніки на тлі конкурентів.

Рис. Ж.2. Карта сприйняття «Electrolux», як марки побутової техніки

Підрозділ 6

Діаграма позиціонування нашого нового продукту на тлі конкурентів (малюнок 3) будується на підставі вже наявної діаграми (рис. Ж.1) шляхом додавання нашого нового продукту. Його положення на діаграмі повинне відповідати обраному варіанту позиціонування.

Бажана карта сприйняття нашого нового продукту на тлі конкурентів (малюнок 4) будується на підставі вже наявної карти (рис. Ж.2) шляхом додавання нашого нового продукту. Його профіль повинен відповідати обраному варіанту позиціонування.


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  3. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  4. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  5. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  6. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  7. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  8. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  9. Визначення структурних підрозділів, служб АП та відповідних посад
  10. Визначення структурних підрозділів, служб ТП та відповідних посад
  11. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  12. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підрозділ 4 | Підрозділ 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.