Приклад: на рис. Ж.2 показана карта сприйняття "Electrolux", як марки побутової техніки на тлі конкурентів.
Рис. Ж.2. Карта сприйняття «Electrolux», як марки побутової техніки
Підрозділ 6
Діаграма позиціонування нашого нового продукту на тлі конкурентів (малюнок 3) будується на підставі вже наявної діаграми (рис. Ж.1) шляхом додавання нашого нового продукту. Його положення на діаграмі повинне відповідати обраному варіанту позиціонування.
Бажана карта сприйняття нашого нового продукту на тлі конкурентів (малюнок 4) будується на підставі вже наявної карти (рис. Ж.2) шляхом додавання нашого нового продукту. Його профіль повинен відповідати обраному варіанту позиціонування.