МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
Зазначений банк даних мати в кожному взводі, роті та дивізіоні в щоденнику індивідуально-виховної роботи відповідних командирів та їх заступників з виховної роботи. У військових частинах мати відповідний банк даних за кожний підрозділ. Наприклад, основними проявами порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями строкової служби у виконанні розпорядку дня можуть бути: а) на підйомі воїни старшого періоду служби: діють залежно від обставин: коли присутній вимогливий командир, то вони піднімаються і ніби виконують розпорядок дня; останніми стають у стрій; коли холодно, то вони залишаються в казармі прибиральниками, навіть якщо ними вони не призначалися напередодні; коли тепло, вони діють навпаки; б) на фізичній зарядці воїни старшого періоду: ухиляються від неї; ховаються в різних місцях (у клубі, їдальні, у підвалі тощо); займаються демонстративно окремо від підрозділу; в) після прибуття із зарядки воїни старшого періоду: повільно застеляють постіль, якщо це за них не роблять молоді воїни; повільно йдуть умиватися (часто в натільній білизні), де в умивальнику за кожним із них закріплено свій кран для вмивання; примушують молодих воїнів заправляти свої ліжка, чистити їх чоботи, пряжки; г) на ранковому огляді: перевіряються, як правило, тільки молоді воїни, їм робляться зауваження. Воїни старшого періоду “пильно” за цим слідкують; д) на прийманні їжі воїни старшого періоду: заходять в їдальню останніми; примушують молодих воїнів стояти, поки вони не сядуть; примушують роздавальника їжі спочатку її накласти їм, а тільки потім – молодим; самі беруть м’ясо, масло, рибу, цукор, і при цьому часто-густо обділяють молодих солдат; сідають ближче до вікна, стіни, подалі від командирів; посилають молодих воїнів за додатковими порціями; піднімаються із-за столу останніми і, як правило, не прибирають посуд за собою тощо; е) у строю воїни старшого періоду: займають місце в середині строю або позаду; під час стройового кроку вони тягнуть ногу; б’ють молодих солдат по ногах, нирках, ребрах та ін.; примушують молодих воїнів голосно вітатися з командирами і співати на вечірніх прогулянках; з) на навчальних заняттях воїни старшого періоду: займають, як правило, останні ряди; тільки демонстративно виконують нормативи навчальної діяльності; ж) на тактико-спеціальних заняттях і навчаннях воїни старшого періоду: як правило, “лихачать” (наприклад, виконують бойові нормативи без страховки); виконують нормативи без спеціальних засобів захисту з порушенням форму одягу, про його виконання не доповідають командирові; на марші займають місця старших машин або не знаходяться у штатних місцях та ін.; і) на вечірній перевірці воїни старшого періоду: стають у другу шерегу; на команду “струнко”, як правило, не реагують; відкликаються неохоче, тихим голосом, із затримкою; часто замість себе примушують відкликатися молодих воїнів; к) під час відбою воїнистаршого періоду служби: як правило, готуються повільно; ігнорують команди, гігієнічні процедури; обмундирування складають і заправляють недбало; після команди “відбій” можуть ходити по казармі, продовжувати порушувати розпорядок дня; лежачи в постелі, довго розмовляють між собою, заважаючи спати іншим. 2. Результати вивчення щоквартально аналізувати на нарадах керівного складу підрозділів і частин. За резу вивчення та аналізу корегувати плани роботи по зміцненню морально-психологічного стану і військової дисципліни, розробляти комплекс заходів щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин посадовим особам підрозділів і військових частин.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|