МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
Зазначений банк даних мати в кожному взводі, роті та дивізіоні в щоденнику індивідуально-виховної роботи відповідних командирів та їх заступників з виховної роботи. У військових частинах мати відповідний банк даних за кожний підрозділ. Наприклад, основними проявами порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями строкової служби у виконанні розпорядку дня можуть бути: а) на підйомі воїни старшого періоду служби: діють залежно від обставин: коли присутній вимогливий командир, то вони піднімаються і ніби виконують розпорядок дня; останніми стають у стрій; коли холодно, то вони залишаються в казармі прибиральниками, навіть якщо ними вони не призначалися напередодні; коли тепло, вони діють навпаки; б) на фізичній зарядці воїни старшого періоду: ухиляються від неї; ховаються в різних місцях (у клубі, їдальні, у підвалі тощо); займаються демонстративно окремо від підрозділу; в) після прибуття із зарядки воїни старшого періоду: повільно застеляють постіль, якщо це за них не роблять молоді воїни; повільно йдуть умиватися (часто в натільній білизні), де в умивальнику за кожним із них закріплено свій кран для вмивання; примушують молодих воїнів заправляти свої ліжка, чистити їх чоботи, пряжки; г) на ранковому огляді: перевіряються, як правило, тільки молоді воїни, їм робляться зауваження. Воїни старшого періоду “пильно” за цим слідкують; д) на прийманні їжі воїни старшого періоду: заходять в їдальню останніми; примушують молодих воїнів стояти, поки вони не сядуть; примушують роздавальника їжі спочатку її накласти їм, а тільки потім – молодим; самі беруть м’ясо, масло, рибу, цукор, і при цьому часто-густо обділяють молодих солдат; сідають ближче до вікна, стіни, подалі від командирів; посилають молодих воїнів за додатковими порціями; піднімаються із-за столу останніми і, як правило, не прибирають посуд за собою тощо; е) у строю воїни старшого періоду: займають місце в середині строю або позаду; під час стройового кроку вони тягнуть ногу; б’ють молодих солдат по ногах, нирках, ребрах та ін.; примушують молодих воїнів голосно вітатися з командирами і співати на вечірніх прогулянках; з) на навчальних заняттях воїни старшого періоду: займають, як правило, останні ряди; тільки демонстративно виконують нормативи навчальної діяльності; ж) на тактико-спеціальних заняттях і навчаннях воїни старшого періоду: як правило, “лихачать” (наприклад, виконують бойові нормативи без страховки); виконують нормативи без спеціальних засобів захисту з порушенням форму одягу, про його виконання не доповідають командирові; на марші займають місця старших машин або не знаходяться у штатних місцях та ін.; і) на вечірній перевірці воїни старшого періоду: стають у другу шерегу; на команду “струнко”, як правило, не реагують; відкликаються неохоче, тихим голосом, із затримкою; часто замість себе примушують відкликатися молодих воїнів; к) під час відбою воїнистаршого періоду служби: як правило, готуються повільно; ігнорують команди, гігієнічні процедури; обмундирування складають і заправляють недбало; після команди “відбій” можуть ходити по казармі, продовжувати порушувати розпорядок дня; лежачи в постелі, довго розмовляють між собою, заважаючи спати іншим. 2. Результати вивчення щоквартально аналізувати на нарадах керівного складу підрозділів і частин. За резу вивчення та аналізу корегувати плани роботи по зміцненню морально-психологічного стану і військової дисципліни, розробляти комплекс заходів щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин посадовим особам підрозділів і військових частин.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|