Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі

№ п/п Зміст форм порушень статутних правил взаємовідносин Час та місце прояву Прізвище та ініціали носіїв Прізвище та ініціали військовослужбовця, щодо якого порушено статутні правила взаємовідносин
Форми фізичного тиску та знущання: –      
Форми психічного тиску, негативні традиції: –      

Зазначений банк даних мати в кожному взводі, роті та дивізіоні в щоденнику індивідуально-виховної роботи відповідних командирів та їх заступників з виховної роботи. У військових частинах мати відповідний банк даних за кожний підрозділ.

Наприклад, основними проявами порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями строкової служби у виконанні розпорядку дня можуть бути:

а) на підйомі воїни старшого періоду служби:

діють залежно від обставин: коли присутній вимогливий командир, то вони піднімаються і ніби виконують розпорядок дня;

останніми стають у стрій;

коли холодно, то вони залишаються в казармі прибиральниками, навіть якщо ними вони не призначалися напередодні;

коли тепло, вони діють навпаки;

б) на фізичній зарядці воїни старшого періоду:

ухиляються від неї;

ховаються в різних місцях (у клубі, їдальні, у підвалі тощо);

займаються демонстративно окремо від підрозділу;

в) після прибуття із зарядки воїни старшого періоду:

повільно застеляють постіль, якщо це за них не роблять молоді воїни;

повільно йдуть умиватися (часто в натільній білизні), де в умивальнику за кожним із них закріплено свій кран для вмивання;

примушують молодих воїнів заправляти свої ліжка, чистити їх чоботи, пряжки;

г) на ранковому огляді:

перевіряються, як правило, тільки молоді воїни, їм робляться зауваження. Воїни старшого періоду “пильно” за цим слідкують;

д) на прийманні їжі воїни старшого періоду:

заходять в їдальню останніми;

примушують молодих воїнів стояти, поки вони не сядуть;

примушують роздавальника їжі спочатку її накласти їм, а тільки потім – молодим;

самі беруть м’ясо, масло, рибу, цукор, і при цьому часто-густо обділяють молодих солдат;

сідають ближче до вікна, стіни, подалі від командирів;

посилають молодих воїнів за додатковими порціями;

піднімаються із-за столу останніми і, як правило, не прибирають посуд за собою тощо;

е) у строю воїни старшого періоду:

займають місце в середині строю або позаду;

під час стройового кроку вони тягнуть ногу;

б’ють молодих солдат по ногах, нирках, ребрах та ін.;

примушують молодих воїнів голосно вітатися з командирами і співати на вечірніх прогулянках;

з) на навчальних заняттях воїни старшого періоду:

займають, як правило, останні ряди;

тільки демонстративно виконують нормативи навчальної діяльності;

ж) на тактико-спеціальних заняттях і навчаннях воїни старшого періоду:

як правило, “лихачать” (наприклад, виконують бойові нормативи без страховки);

виконують нормативи без спеціальних засобів захисту з порушенням форму одягу, про його виконання не доповідають командирові;

на марші займають місця старших машин або не знаходяться у штатних місцях та ін.;

і) на вечірній перевірці воїни старшого періоду:

стають у другу шерегу;

на команду “струнко”, як правило, не реагують;

відкликаються неохоче, тихим голосом, із затримкою;

часто замість себе примушують відкликатися молодих воїнів;

к) під час відбою воїнистаршого періоду служби:

як правило, готуються повільно;

ігнорують команди, гігієнічні процедури;

обмундирування складають і заправляють недбало;

після команди “відбій” можуть ходити по казармі, продовжувати порушувати розпорядок дня;

лежачи в постелі, довго розмовляють між собою, заважаючи спати іншим.

2. Результати вивчення щоквартально аналізувати на нарадах керівного складу підрозділів і частин. За резу вивчення та аналізу корегувати плани роботи по зміцненню морально-психологічного стану і військової дисципліни, розробляти комплекс заходів щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин посадовим особам підрозділів і військових частин.

 


Читайте також:

  1. I. Правильно визначена мета.
  2. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  3. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  4. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  5. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  6. V. Етичні правила психологічних досліджень
  7. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  8. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  9. Автоматизований банк даних (АБД).
  10. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  11. Аксіоматика простих типів даних
  12. Аксіоматика структурних і складних типів даних. Структурні типи даних.




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система роботи посадових осіб військової частини щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин | Методика профілактики порушень статутних правил взаємовідносин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.073 сек.