МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методика профілактики порушень статутних правил взаємовідносинПрофілактика порушень статутних правил взаємовідносин проводиться з урахуванням етапів служби військовослужбовців: а) на етапі підготовки до прийняття нового поповнення (березень-вересень): у з’єднаннях обладнаються пункти прийому молодого поповнення, у частинах – військові приймальники; склад адміністрації військових приймальників підбираються з найавторитетніших і тих офіцерів, прапорщиків і сержантів, хто бажає працювати з молоддю; заступниками командирів з виховної роботи у військові приймальники призначають офіцерів, як правило, з посад психологів відділень виховної роботи частин; з виходом Указу Президента України про черговий призов з адміністраціями військових приймальників проводиться 3-денні збори, забезпечується усім необхідним для підготовки зустрічі молодого поповнення й організації роботи з ним; для керівництва організацією і проведенням професійно-психологічного добору і розподілу молодого поповнення у з’єднаннях і частинах створюються постійно діючі комісії; за молодим поповненням направляються заступники командирів з виховної роботи підрозділів, які проводять попередній професійно-психологічний добір молодих військовослужбовців; у підрозділах проводяться загальні збори та інші заходи стосовно прийому молодого поповнення, сплануються заняття в системі правової підготовки, особовому складу доводяться положення закону про кримінальну відповідальність за порушення статутних правил взаємин між військовослужбовцями; б) на етапі прийому молодого поповнення (квітень – травень, жовтень – листопад): забезпечується статутний порядок у військових приймальниках, формування у молодих воїнів первинних навичок і вмінь їх оптимальної адаптації до військово-соціального середовища, особливостей військово-професійної діяльності; під керівництвом заступників командирів з матеріально-технічного забезпечення проводяться екіпіровка молодих солдатів. З метою уникнення випадків вилучення речей військової форми у молодого поповнення старшини підрозділів особисто щоденно на ранкових оглядах здійснюють контроль за екіпіровкою особового складу, підтримують встановлений порядок у коморах для зберігання майна та інших підсобних приміщеннях. Забезпечується виконання статутних вимог щодо організації щотижневого миття особового складу в лазні під керівництвом старшин і проводяться в цей період медичними працівниками огляд військовослужбовців; офіцери виховної роботи проводять на пунктах прийому молодого поповнення соціально-психологічне вивчення призовників, результати якого направляють в частини, де вони будуть проходити службу; керівний склад з’єднань проводить зустріч з молодим поповненням, а командири частин, заступники з виховної роботи – індивідуальні співбесіди з кожним воїном. З метою поглиблення знання особового складу систематично підтримується зв’язок з батьками та рідними військовослужбовців, для чого систематично здійснюється листування. У військових приймальниках і навчальних частинах на кожного військовослужбовця заводяться особові справи. Особові справи при переміщенні військовослужбовця передаються за актом разом з обліково-послужними картками, які зберігаються у заступника командира підрозділу з виховної роботи протягом року після звільнення воїна в запас; розподілення військовослужбовців по підрозділах проводиться згідно з рекомендаціями, створеними у частинах постійно діючими комісіями по проведенню професійно-психологічного відбору, з урахуванням психофізіологічних вимірів, проведених у військкоматах і військових приймальниках; в) на етапі початкового періоду служби молодих солдатів у підрозділах: заступники командирів підрозділів з виховної роботи продовжують соціально-психологічне вивчення молодого поповнення, направляють батькам молодих солдатів листи. Далі цю роботу здійснюють за підсумками періодів навчання; методом соціометрії виявляються мікрогрупи та направленість їх лідерів. Розподіл молодих солдатів у роти (батареї), взводи, відділення здійснюється, враховуючи рівні психічної сумісності воїнів; особисто командири частин чи їх заступники з виховної роботи розслідують всі факти порушень статутних правил взаємовідносин, матеріали узгоджують з військовими прокурорами і зберігають у діловодстві військових частин, навчальних закладів; інформацію про військовослужбовців, що допускають нестатутні взаємини, надсилаються в місця їх роботи, навчання до служби в армії, батькам, до місцевої преси, органів влади за місцем проживання. Військовослужбовці, які можуть бути ображеними: з адаптаційно-астеністичними розладами; які перебували до призову в армію на обліку в нервово-психічних диспансерах; нестійкі в нервово-психічному відношенні, які часто звертаються зі скаргами невротичного характеру або з відхиленнями в поведінці (емоційно збуджені, які часто скоюють проступки, конфліктні, такі, що мало спілкуються); які перенесли тяжкі травми головного мозку; котрі мають компенсовані наслідки травматичних уражень нервової системи; які перенесли інфекційні та інтоксикаційні захворювання нервової системи; з деякими соматичними захворюваннями; ті, що відстають у навчанні; педагогічно занедбані; які погано володіють українською мовою; фізично ослаблені. Діяльність командирів (начальників) щодо профілактики порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями повинна мати творчий, системний, послідовний і психологічно обґрунтований характер, має відрізнятися цілеспрямованістю, конкретністю, наполегливістю та вимагає від кожного вихователя високих особистісних якостей і мужності. Отже, для якісного проведення морально-психологічного забезпечення військової дисципліни і профілактики правопорушень необхідна системна робота багатьох категорій командирів та їх заступників з виховної роботи. Вона не терпить шаблонності, має бути водночас і конкретною і творчою, зважаючи на конкретні обставини. Читайте також:
|
||||||||
|