Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2.2. Туристичні ресурси областей Північного Причорномор’я

 

Питання для обговорення:

1. Які найголовніші природно-географічні особливості областей Північного Причорномор’я?

2. Оцінити забезпеченість Одеської, Миколаївської та Херсонської областей туристичними ресурсами.

3. Назвати визначні природні об’єкти причорноморських областей.

4. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристичних ресурсів в окжній з Причорноморських областей? Назвати приклади найвизначніших об’єктів.

5. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для Причорномор’я?

6. Які перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту в кожній з областей Причорномор’я?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1. Користуючись даними таблиці 15, порівняти області Північного Причорномор’я за часткою туристичних територій у структурі земель областей та кількістю місць в установах організованого туризму та побудувати стовпчикові діаграми.

Таблиця 15

Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількість місць в установах організованого туризму

Назва територіального суб’єкта Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель Кількість місць в установах організованого туризму, тис. одиниць
Одеська область 20 %
Херсонська область 30 %
Миколаївська область 16 %

Завдання 2. На контурній карті позначити місця розташування історико-культурних заповідників та визначних природних і культурних місць в областях Північного Причорномор’я:

Миколаївська область:Історико-археологічний заповідник “Ольвія” (Парутіно, Очаківський район); Гранітно-Степове Побужжя, о. Березань, Рацинська Дача (Вознесенський район)

Одеська область:Акерманська фортеця,Одеський театр опери та балету, мавзолей Інзова в м. Болград.

Херсонська область:Катерининський собр у м. Херсоні, о Джарилгач.

Завдання 3. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в областях Причорномор’я та особливості створення нового турпродукту на основі невикористовуваних чи мало використовуваних туристичних ресурсів.


Читайте також:

  1. I. Природні ресурси Землі.
  2. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  3. PMBOK: 9 областей управлінських знань
  4. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  5. Аеромедичні ресурси (Медична евакуація)
  6. Азіатсько-тихоокеанський та Американський туристичні макрорегіони.
  7. Антична колонізація Північного Причорноморья та її наслідки.
  8. Античні міста-держави Північного Причорномор'я
  9. Античні міста-держави Північного Причорномор'я
  10. Античні міста-держави Північного Причорномор’я
  11. Античні міста-держави Північного Причорномор’я.
  12. Античні рабовласницькі міста-держави Північного Причорномор'я.




Переглядів: 593

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 2.3. Природні туристичні ресурси областей Карпатського регіону України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.