Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЩО РОБИТИ, КОЛИ В ДОРОЗІ ВИНИКАЮТЬ ПРОБЛЕМИ?

Пропущені пересадки. Незаплановані затримки. Хвороба далеко від дому. Пошкоджене обладнання. Загублений багаж. Список проблем, які виникають під час поїздки, на жаль, можна продовжувати.

Кожне відрядження своєрідне, та будь-яке вимагає постійної тактовності і ввічливості. Не варто забувати, що серед нових людей, яких ви зустрічаєте в дорозі, можуть бути ваші потенційні клієнти, партнери або співробітники. Хороші манери мають "подорожувати" з вами. Названі нижче поради допоможуть вам вирішувати питання та проблеми, що можуть виникнути в дорозі.

Будьте ввічливі. Незважаючи на те, з ким ви спілкуєтесь або як сильно ви втомлені, роздратовані чи розчаровані, завжди використовуйте відомі ще з дитинства "Добрий день", "Дякую", "Будь ласка". Ці слова не тільки продемонструють ваше поважливе ставлення до співрозмовника, алей зможуть певною мірою заспокоїти вас (адже подібні слова навіть у несприятливій ситуації ви будете (спробуєте) вимовляти ввічливим, привітним тоном).

Намагайтеся не втрачати спокою. Можливо і зрозуміло, що ви розсердитеся, дізнавшись про проблеми, які виникли під час вашої поїздки. Та проявляти свій гнів — не виховано і грубо. Люди розуміють, що ви розстроєні і сердиті, якщо не потрапили на свій рейс або ж ваші речі пропали. Тому не треба, пояснюючи ситуацію, виплескувати на оточуючих негативні емоції, які переповнюють вас. Ви ніколи не знаєте, хто є свідком прояву вашого гніву, і, навіть якщо ви отримаєте те, чого вимагаєте, ваша професійна репутація може значно постраждати. Взагалі ж практика свідчить, що дуже часто, проявляючи негативні емоції, пасажир тим самим зменшує імовірність того, що він взагалі отримає допомогу. (Така роздратована людина можете стати 20-м пасажиром, який за день підвищив голос на представника авіакомпанії, і той, спілкуючись саме з цією особою, нарешті втратить витримку та бажання допомогти.)

Шукайте та використовуйте альтернативні варіанти. За можливості ввічливо і спокійно поясніть свою проблему, а також скажіть, яким ви бачите її вирішення. Запитайте, що конкретно можна зробити і з гнучкістю сприйміть запропоновані рішення. Виходьте із того, що є вашим пріоритетом у даний конкретний момент. Так, при затримці вашого багажу, що для вас стане головним: будь-що отримати свої речі чи вчасно попасти у пункт призначення і зустрітися, як було заплановано, з клієнтом? Можливо, у запропонованому варіанті вирішення ситуації, що склалася, ваш маршрут буде не найкоротшим, але при цьому ви все одно встигнете на переговори вчасно.

Залишайтеся сфокусованим на поставлених цілях. Коли прибудете до місця призначення, те, як ви туди дістались, не матиме особливого значення — головне, що ви на місці вчасно, а отже, ви здатні виконати ділову частину вашої поїздки. Намагайтеся у кожному відрядженні добиватися успіху, незважаючи на всі можливі труднощі та несприятливі обставини.

Використовуйте власний досвід. Зрозуміло, що під час ділових поїздок важко уникнути помилок, але ви можете зменшити їх вірогідність за допомогою ретельного планування з урахуванням вашого досвіду, отриманого у попередніх відрядженнях. Навіть невдалі поїздки можуть дати вам корисний урок на майбутнє.


Читайте також:

  1. Аудит грошових документів та грошових коштів у дорозі.
  2. Види зобов’язань з відшкодування шкоди, що виникають незалежно від вини заподіювача шкоди
  3. Виконання рішень по спорах, що виникають у житлових правовідносинах
  4. Вібрація – це механічні коливання матеріальних точок або тіл, які виникають в горизонтальному і вертикальному напрямах.
  5. Відносини власності виникають між людьми з приводу привласнення матеріальних і духовних благ. Привласнення означає відношення людей до певних речей як до своїх.
  6. Відносини власності виникають між людьми з приводу привласнення матеріальних і духовних благ. Привласнення означає відношення людей до певних речей як до своїх.
  7. Внутрішнім джерелом фінансування є накопичені нетто-грошові потоки, що виникають при здійсненні міжнародних операцій.
  8. Горизонтальні банківські правовідносини виникають між комерційними банками та їхніми клієнтами з приводу банківського обслуговування.
  9. Дефекти, які виникають при зберіганні зерна
  10. ДЕЯКІ ВИСНОВКИ ТА СПОСТЕРЕЖЕННЯ ПО ДОРОЗІ ДО КОРИНФУ, АБО РОЗДУМИ НА ЗАКІНЧЕННЯ
  11. Для роз’яснення питань, що виникають при вирішенні господарського спору і потребують спеціальних знань, господарський суд призначає судову експертизу.
  12. Екологічні проблеми та сукупність пов’язаних з ними наслідків виникають через порушення екологічної рівноваги.




Переглядів: 382

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕТИКЕТ У ДОРОЗІ | ГОТУЄМОСЯ ДО ВІДРЯДЖЕННЯ ЗА КОРДОН

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.