Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку)

Закриття виставки треба вважати тільки початком інтенсивних контактів. Основою для подальшої роботи з відвідувачами і для контролю результатів є системне опрацювання листків обліку відвідувачів (запис розмов) і наданих організаторами матеріалів.

Клієнтам та зацікавленим особам, які відвідали стенд, потрібно приділити певну увагу:

– надіслати вдячність за візит;

– надіслати обіцяні документи та комерційні пропозиції;

– домовитися про наступні зустрічі;

– дати відповідні вказівки посадовим особам підприємства щодо розширення та поглиблення контактів.

Урахувавши всі аспекти виставкової діяльності, визначають ефективність використаних у виставці засобів.

Контроль результатів передбачає:

– визначення витрат;

– аналіз документації за укладеними угодами, контрактами і отриманою інформацією;

– узагальнення даних з обліку відвідувачів;

– порівняння складу відвідувачів стенда з цільовими групами підприємства, з даними минулих виставок, з результатами, наданими організаторами;

– узагальнення результатів опитування експонентів, проведеного організаторами;

– огляд галузевої кон’юнктури;

– аналіз власної виставкової рекламної діяльності (включаючи запрошення);

– оцінка місця розташування стенда, його розмірів та оснащення;

– оцінка кваліфікації і рівня роботи персоналу;

– обговорення з персоналом виставки, обмін враженнями (робочий настрій);

– аналіз поведінки конкурентів;

– аналіз публікацій у пресі.

 

 

Література: 6, 7, 9, 11, 14, 21, 23, 35, 37, 40, 42

ТЕМА 11. УПАКОВКА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ

План

11.1. Упаковка товару: сутність, види та класифікація.

11.2. Елементи упаковки товару.

11.3. Оцінка ефективності розробки упаковки.


Читайте також:

  1. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  2. IV етап розвитку міжнародної міграції робочої сили розпочав ся після II світової війни і триває понині.
  3. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  4. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  5. V. Діяльність братств та культурно-освітніх осередків (20хв.)
  6. VІ. Практична діяльність учнів.
  7. А – до відновлення, б – після відновлення.
  8. Адвокатська діяльність
  9. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг
  10. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  11. Алгоритмічна конструкція повторення та її різновиди: безумовні цикли, цикли з після умовою та з передумовою.
  12. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій | Упаковка товару: сутність, види та класифікація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.