Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку)
Закриття виставки треба вважати тільки початком інтенсивних контактів. Основою для подальшої роботи з відвідувачами і для контролю результатів є системне опрацювання листків обліку відвідувачів (запис розмов) і наданих організаторами матеріалів.
Клієнтам та зацікавленим особам, які відвідали стенд, потрібно приділити певну увагу:
– надіслати вдячність за візит;
– надіслати обіцяні документи та комерційні пропозиції;
– домовитися про наступні зустрічі;
– дати відповідні вказівки посадовим особам підприємства щодо розширення та поглиблення контактів.
Урахувавши всі аспекти виставкової діяльності, визначають ефективність використаних у виставці засобів.
Контроль результатів передбачає:
– визначення витрат;
– аналіз документації за укладеними угодами, контрактами і отриманою інформацією;
– узагальнення даних з обліку відвідувачів;
– порівняння складу відвідувачів стенда з цільовими групами підприємства, з даними минулих виставок, з результатами, наданими організаторами;
– узагальнення результатів опитування експонентів, проведеного організаторами;
– огляд галузевої кон’юнктури;
– аналіз власної виставкової рекламної діяльності (включаючи запрошення);
– оцінка місця розташування стенда, його розмірів та оснащення;
– оцінка кваліфікації і рівня роботи персоналу;
– обговорення з персоналом виставки, обмін враженнями (робочий настрій);