Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій

Виставкова діяльність– включає використання всіх доступних інструментів продажу і комунікацій – поштові розсилання, телемаркетинг, рекламу на телебаченні й у пресі, рекламні щити, паблік рилейшнз, роздавання зразків і сувенірів, буклетів та рекламних листівок. У добре спланованій виставковій роботі найефективніше поєднуються усі вищезгадані інструменти для досягнення швидкого зворотнього зв’язку – укладення угод з клієнтами.

Торговельний ярмарок – це короткочасний, періодичний захід, який відбувається здебільшого в одному і тому самому місці, де велика кількість експонентів у зразках (експонатах) представляє товари однієї або кількох галузей. Ярмаркова діяльність супроводжується поширенням різноманітної маркетингової інформації про експонати та експонентів. Такі характеристики ярмарку, як об’єктивність, періодичність, обмеженість у часі й просторі, надають ярмарковим заходам певного комунікативного імпульсу, що забезпечує ефективну комунікативну зосередженість експонентів на досягненні конкретних результатів – укладенні угод.

Торговельно-промислова виставка – це також короткочасний періодичний захід, у межах якого значна кількість підприємств пропонує свої зразки потенційним покупцям, інформує їх та сприяє продажам.

Однією з рис, що визначають відмінність ярмарку від виставки, є проведення ярмарку в точно визначений час регулярно в одному й тому самому місці, виставка може бути організована у будь-якому місці й у будь-який час.

Переваги виставок:

1. створення передумов для так званих випадкових зустрічей;

2. забезпечення безпосереднього спілкування;

3. економія часу покупців і продавців;

4. презентація товарів та їх демонстрація;

5. безпосереднє і одночасне порівняння конкуруючих товарів;

6. цілеспрямована організація інформаційних контактів;

7. сприяння укладенню угод;

8. співпраця із професійною аудиторією;

9. прямі контакти з представниками преси (зокрема професійних видань);

10. ефект концентрації уваги;

11. психологічний ефект («нейтральної території»).

Участь у виставках надає можливість експонентові формувати суспільну думку про себе, демонструючи не тільки продукцію підприємства, а й високий рівень кваліфікації персоналу, ефективне спілкування с потенційними клієнтами, громадськістю, засобами масової інформації.

Виставки різняться певними ознаками:

1. за місцем проведення:

• на території країни;

• за кордоном;

• національні;

• міжрегіональні;

• міжнародні.

2. за частотою проведення:

• періодичні;

• щорічні;

• сезонні.

3. за особливостями пропозиції:

• універсальні;

• багатогалузеві;

• галузеві;

• споживчих товарів.

 

Планування та участь у виставковій діяльності

До складових загального плану виставкової діяльності належать:

1. Визначення цілей виставки.

2. Визначення цільової аудиторії.

3. Аналіз і вибір виставки для підприємства.

4. Планування бюджету.

5. Вибір експонатів, підготовка і оформлення експозиції.

6. Планування комунікацій, розробка рекламно-інформаційних матеріалів.

7. Координація підготовчої роботи.

8. Визначення персоналу для участі в роботі виставки і його підготовка.

9. Планування роботи з відвідувачами.

10. Післявиставкова діяльність.

Головними цілямипланування виставкової діяльності є такі:

1. залучення потенційних клієнтів до співпраці;

2. подання нового товару підприємства;

3. дослідження ринку для нового продукту;

4. розвиток дистриб’юторської мережі;

5. розширення ділових контактів;

6. збільшення обсягів продажу;

7. визначення основних конкурентів підприємства та характеристик їхньої продукції;

8. виявлення можливостей створення ділового альянсу в галузі.

Умови для вибору вистави:

1. власний товар повинен відповідати тематиці виставки і бути зазначеним у номенклатурі організатора;

2. виставка має бути орієнтована на цільові групи споживачів.

Конструкція стенда виконується у трьох варіантах:

відкритий стенд (відсутність зовнішніх поверхонь, проглядається наскрізь);

напіввідкритий стенд(найпоширеніший тип);

закритий стенд(для детального огляду експозиції і переговорів треба зайти всередину).

У період підготовки до виставки заздалегідь виготовляють комунікативні матеріали, призначені для підтримки рекламних заходів під час роботи виставки. Значне місце в таких матеріалах займає друкована продукція.

Листівка – малоформатне недороге видання без згинів. У вигляді листівок друкуються інформаційні та рекламні аркуші, прес-аркуші. Через низьку вартість листівка є найпоширенішим видом друкованої реклами на виставках. Готують інформаційні аркуші на кожний вид продукції або групу схожих видів продукції.

Буклет – ілюстроване, сфальцьоване, але не зброшуроване видання. Буклети інформують про основні групи продукції, а також про діяльність підприємства загалом.

Проспект – багатосторінкове, дороге ілюстроване зброшуроване видання, яке присвячується діяльності підприємства, розповідає про основні типи його продукції та послуг.

Каталог – різновид проспекту, який містить перелік усіх типів продукції з докладними технічними характеристиками і, як правило, фотографіями.

Плакати– не сфальцьоване видання великого формату.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  3. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  4. VIII. Маркетингова політика комунікацій.
  5. А. Інструмент з електроприводом
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  10. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.




Переглядів: 4258

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу | Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.07 сек.