Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу
Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу наведено в табл.9.1.
Таблиця 9.1.
Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу
Види інформаційних засобів
Переваги
Недоліки
1. Прямі поштові звернення
-чітка орієнтація на цільову аудиторію;
-можливість стимулювання пробних покупок товарів;
-індивідуальність пропозиції;
-вимірюваність результатів.
-необхідність баз даних щодо клієнтів та постійного оновлення цих баз;
-великі обсяги кореспонденції;
-великий процент відмов клієнтів від спілкування.
2. Телемаркетинг
-швидкість інформаційного контакту;
-цілеспрямованість;
-можливість визначення особистості клієнта.
-ретельність продуманого плану інформаційного спілкування;
-належне обладнання;
-великий процент відмов клієнтів.
3. Маркетинг за каталогами та проспектами
-широке охоплення ринку;
-продаж широкого спектру товарів;
-вибір товару споживачем в домашніх умовах;
-продаж товару в кредит.
-тривалий час виконання замовлення;
-велика вартість;
-неможливість безпосереднього контакту споживача з товаром.
4. Реклама з прямим відгуком
-широке охоплення ринку;
-швидкість відгуку клієнтів.
- висока вартість;
-додаткова кількість телефоних операторів.
5. Інтерактивний (електроний) маркетинг
-широке охоплення ринку;
-зручність;
-інформативність;
-спрощення процесу купівлі;
-гнучкість;
-можливість тривалих ділових стосунків між підприємством і клієнтами.
-значний ризик у процесі купівлі;
-неможливість безпосереднього контакту споживача з товаром.
Література: 8, 10, 11, 16, 21, 22, 23, 27, 39, 56, 57
ТЕМА 10. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСТАВОК ТА ЯРМАРОК
План
. 10.1. Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій.
10.2. Планування та участь у виставковій діяльності.
10.3. Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку).
Читайте також:
Cтруктура апаратних засобів ІВС PR-відділ організації: переваги і недоліки АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу Але в реклами є і недоліки. Амортизація основних засобів Амортизація основних засобів Амортизація основних засобів Амортизація основних засобів і нематеріальних активів. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації Амортизація основних засобів. Аналіз ефективності використання основних засобів.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: