Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу

Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу наведено в табл.9.1.

Таблиця 9.1.

Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу

Види інформаційних засобів Переваги Недоліки
1. Прямі поштові звернення -чітка орієнтація на цільову аудиторію; -можливість стимулювання пробних покупок товарів; -індивідуальність пропозиції; -вимірюваність результатів. -необхідність баз даних щодо клієнтів та постійного оновлення цих баз; -великі обсяги кореспонденції; -великий процент відмов клієнтів від спілкування.
2. Телемаркетинг -швидкість інформаційного контакту; -цілеспрямованість; -можливість визначення особистості клієнта. -ретельність продуманого плану інформаційного спілкування; -належне обладнання; -великий процент відмов клієнтів.
3. Маркетинг за каталогами та проспектами -широке охоплення ринку; -продаж широкого спектру товарів; -вибір товару споживачем в домашніх умовах; -продаж товару в кредит. -тривалий час виконання замовлення; -велика вартість; -неможливість безпосереднього контакту споживача з товаром.  
4. Реклама з прямим відгуком -широке охоплення ринку; -швидкість відгуку клієнтів. - висока вартість; -додаткова кількість телефоних операторів.
5. Інтерактивний (електроний) маркетинг -широке охоплення ринку; -зручність; -інформативність; -спрощення процесу купівлі; -гнучкість; -можливість тривалих ділових стосунків між підприємством і клієнтами. -значний ризик у процесі купівлі; -неможливість безпосереднього контакту споживача з товаром.

 

Література: 8, 10, 11, 16, 21, 22, 23, 27, 39, 56, 57

 

ТЕМА 10. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСТАВОК ТА ЯРМАРОК

План

. 10.1. Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій.

10.2. Планування та участь у виставковій діяльності.

10.3. Діяльність експонента після закриття виставки (ярмарку).

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  4. Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
  5. Але в реклами є і недоліки.
  6. Амортизація основних засобів
  7. Амортизація основних засобів
  8. Амортизація основних засобів
  9. Амортизація основних засобів і нематеріальних активів.
  10. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  11. Амортизація основних засобів.
  12. Аналіз ефективності використання основних засобів.




Переглядів: 2365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прямий маркетинг: засоби інформаційного спілкування | Виставки та ярмарки як інструмент маркетингових комунікацій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.