МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Упаковка товару: сутність, види та класифікаціяУпаковка– частина планування продукції, в ході якого підприємство вивчає, розробляє і виготовляє свою упаковку, що включає саму тару, в якій міститься продукція, етикетку і вкладиш, якщо вони передбачені. Мета упаковки– привернути увагу людини і водночас примусити її довіряти тому, що знаходить всередині. Упаковка діє на підсвідомому рівні і породжує емоційний відгук з боку покупця. Сучасна упаковка класифікується зазвичай на чотири основні групи, обумовлені як своїм призначенням, так і характером товару: 1. Споживча упаковка – до цієї групи відноситься упаковка товарів, виготовлених для індивідуального використання упакованих товарів. Всередині цієї групи виділяють ще декілька підгруп, грунтуючись вже на категоріях товарів: харчова упаковка, упаковка для напоїв, для хлібобулочних виробів, для гігієнічних товарів і косметики, для ліків і фармацевтичних товарів, апаратури й т.п. 2. Транспортна тара– упаковка більших товарів або великої кількості товарів, що направляють, в основному, від одного заводу до іншого. Кінцевий споживач із транспортною тарою зазвичай незнайомий, тому що він її на бачить. 3. Суспільна упаковка– упаковка для продуктів, що використовуються у лікарнях, школах, державних установах, в’язницях. Вона зазвичай асоціюється з харчовим обслуговуванням великих відособлених груп населення або із забезпеченням суспільства медичними запасами. 4. Військова упаковка– упакування продуктів для збройних сил або для державних структур. Специфічні вимоги для цього типу упаковки визначаються звичайно не стільки умовами споживання, скільки необхідністю дотримання особливих правил транспортування й зберігання продукту. Класифікують тару і за такими ознаками: 1. За місцем пакування: – виробнича; – торгова. 2. Здатність зберігати свою форму(тверда, жорстка, напівтверда, напівжорстка, м’яка). Тверда: – металева (банки, туби, контейнери, цистерни); – скляна (банки, пляшки, балони); – дерев’яна (ящики, контейнери, лотки, корзини, бочки); – полімерна (ящики, бочки). Напівтверда: – картонна (короби); – комбінована (тетрапаки, перпаки). М’яка: – полімерна (паки, мішки, пакети); – паперова (мішки, пакети, обгортковий та інший папір); – тканева (мішки, матеріали для перев’язування –шпагат, мотузки, стрічки). 3. За вантажопідйомністю– великовантажну. 4. За габаритами– велико, середньо і малогабаритну тару. 5. За кратністю використання– одноразову і багаторазову. 6. За матеріалами: – дерев’яна; – картонна; – паперова; – полімерна; – металева; – текстильна; – скляна; – керамічна; – комбінована. Основні функціїупаковки товару: 1. Локалізація продукту. 2. Захисна функція. 3. Забезпечення зручності використання продукту. 4. Комунікаційна функція.
Читайте також:
|
||||||||
|