Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Елементи упаковки товару

Упаковка товару – це вмістилище або оболонка товару. Оболонка містить у собі три рівні: внутрішня упаковка, зовнішня упаковка й транспортна упаковка. Маркування є невід’ємною частиною упаковки. Маркування наноситься або безпосередньо на упаковку, або на етикетку, або на ярлик.

Функції маркування:

– ідентифікація товару або марки;

– вказівка сорту товару;

– вказівка виробника й місця його розташування;

– вказівка дати виготовлення;

– вказівка вмісту упаковки;

– інформація про порядок використання товару;

– інформація про техніку безпеки;

– пропаганда товару;

– створення образу фірми.

Інформаційні знаки на упаковці:

– товарні знаки;

– фірмові товарні знаки;

– асортиментні знаки;

– торгова марка;

– знаки найменування місць походження товару;

– штриховий код;

– компонентні знаки;

– розмірні знаки;

– експлуатаційні знаки;

– маніпуляційні знаки;

– застережливі знаки;

– екологічні знаки;

– транспортування.

Носії виробничого призначення:

– етикетки;

– кольєретки (різновид етикетки, що наклеюються на шийку пляшки з різними напоями);

– вкладиші;

– бірки та ярлики;

– контрольні стрічки;

– клейма і штампи.

Носії товарного маркування:

– касові чеки та цінники;

– товарні чеки.

Технічні документи, що супроводжують товари:

– товаросупровідні;

– експлуатаційні.

Упаковка має задовольняти такі основні вимоги:

1. Безпечність.

2. Екологічність.

3. Надійність.

4. Сумісність.

5. Взаємозамінність.

6. Естетичні якості.

7. Економічна ефективність.

Підходи до створення тари:

1. Аналіз потреб споживачів з урахуванням інтересів всього суспільства.

2. Ознайомлення з думкою працівників служби торгівлі (збутова служба).

3. Спільна праця фахівців різних галузей знань.

4. Ретельний аналіз скарг і претензій споживачів.

5. Використання чинника екологічної небезпеки.

6. Урахування зміни поглядів на цінності та ставлення до них.

7. Урахування проблем економії паливно-енергетичних матеріалів та утилізації відходів.

8. Урахування конструктивно-технологічних проблем тарного виробництва.

 


Читайте також:

  1. II. Елементи операційних витрат
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  4. Аграрна структура та її елементи
  5. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи
  6. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  7. Азот, фосфор, біогенні елементи та їх сполуки, органічні речовини
  8. АКУСТИКА. ЕЛЕМЕНТИ ФІЗИКИ СЛУХУ. ОСНОВИ АУДІОМЕТРІЇ
  9. Базові елементи управління проектом
  10. Біоелементи.
  11. Будова й основні елементи машини
  12. Важливість товару для споживача




Переглядів: 1547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Упаковка товару: сутність, види та класифікація | Оцінка ефективності розробки упаковки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.