Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка ефективності розробки упаковки

Критеріями оцінки вдалого створення нової упаковки служать наступні її характеристики:

1. Функціональність.

2. Стильність упаковки і її адекватність товару.

3. Рівень захищеності від підробки.

4. Вартість.

З упаковкою пов’язано безліч проблем, головними з яких е:

– відбиття щирої інформації про товар на упаковці й у маркуванні;

– надмірна вартість упакування деяких товарів;

– використання дефіцитних ресурсів;

– забруднення навколишнього середовища.

Таким чином, фірма повинна прийняти оптимальне рішення про упаковку свого товару, що повинна забезпечити захист товару, економію коштів, зручність користування товаром і його пропагандою.

 

Література: 7, 8, 9, 10, 11, 14, 16, 21, 22, 23, 37, 43, 49, 58, 59

ТЕМА 12. СПОНСОРУВАННЯ

План

12.1. Спонсорування: сутність, види, напрями та цільова аудиторія.

12.2. Класифікація спонсорування та організація маркетингових заходів зі

спонсорування.

12.3. Проведення кампанії зі спонсорування та прийняття рішення про

ексклюзивність патнерства.

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  4. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  5. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  6. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  7. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  8. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  9. А) Грошова оцінка земель по Україні
  10. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  11. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  12. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елементи упаковки товару | Спонсорування: сутність, види, напрями та цільова аудиторія.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.