Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спонсорування: сутність, види, напрями та цільова аудиторія.

Спонсорування є перспективним напрямом маркетингової діяльності підприємств. Мається на увазі комерційний ефект заходів зі спонсорування якщо не у формі безпосереднього обсягу продажу товарів певної товарної марки, то у формі накопичення марочного капіталу, зростанняспоживацької прихильності до цієї товарної марки.

Спонсорування – це добровільна безприбуткова участь фізичних та юридичних осіб у матеріальній підтримці благодійної діяльності з метою популяризації винятково свого імені (назви), торгової марки. Іншими словами, спонсорування – це система взаємовигідних відносин між спонсором, який є постачальником коштів, ресурсів і послуг, і реципієнтом – стороною, яка їх отримує в особі індивідів, груп, організацій з метою досягнення спонсором певних маркетингових цілей.

Приймаючи рішення про спонсорську підтримку фірма може досягти наступних цілей:

- формування сприятливих для іміджу торгової марки і компанії асоціацій;

- поширення інформації про фірму та її товари;

- поліпшення відносин з громадськістю;

- стимулювання продажу товарів і послуг.

Фахівці зі спонсорингу поділяють цільову аудиторію на такі категорії:

1. Спонсорство, зорієнтоване безпосередньо на споживача: формування поінформованості про спонсора, нагадування про добре відому фірму, а також створення та зміцнення позитивного іміджу спонсора за допомогою перенесення (поширення) на нього характерного позитивного іміджу того, хто отримує підтримку.

2. Спонсорство, спрямоване на формування широкої громадської думки: створення позитивного іміджу в населення, демон-
стрування фінансової могутності, надійності тощо.

3. Спонсорство, спрямоване на формування комунікацій зі спів­робітниками самого спонсора: мотивація праці, створення в нинішніх і майбутніх працівників спонсора його позитивного образу; а також залучення найбільш здібних, талановитих людей до співпраці з ним.

С. Блек (теоретик в галузі PR) виділяє такі види сучасної спонсорської підтримки:

· покровительство — це діяльність альтруїстичного характеру, не спрямована на збільшення власного зиску;

· субсидії — фінансова допомога від урядових організацій та місцевої влади;

· позичка — переказ коштів, які згодом треба повернути;

· пряме спонсорство — це підтримка, коли кошти пропону-
ються в обмін на очікувану вигоду чи зиск. .

Основними напрямами спонсорування є:

1. Спонсорування у сфері спорту (підтримування спортсменів, спортивних команд, спортивних змагань і заходів).

2. Спонсорування у сфері культури та мистецтва ( субсидування артистів, творчих колективів, конкурсів, концертів і турне, постановок вистав, телевізійних програм; художні музеї та виставки: карнавали; книговидання; різні корисні та розважальні заходи місцевого масштабу).

3. Спонсорування у соціальній сфері (благодійність та допомога соціально незахищеним групам населення – інвалідам, дитячим будинкам, пенсіонерам, багатодітним сім»ям; фінансування муніципальних проблем тощо).

4. Спонсорування у сфері освіти ( іменні стипендії студентам, надання послуг освітнім закладам, премії у сфері науки, фінансування науково-дослідницької діяльності тощо).

5. Спонсорування у сфері захисту довкілля (фінансування проектів з охорони довкілля, підтримування організацій, які займаються розробкою технологій перероблення і захоронення відходів та ін.).

 


Читайте також:

  1. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  2. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  3. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  4. Багатоцільова багатокритеріальна модель обґрунтування рішень в полі кількох інформаційних ситуацій
  5. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  6. Банківська система України і напрями її розвитку
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  10. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  11. Бібліографія, поняття, види, методи
  12. Біоекономіка сільського господарства, основні напрями та тенденції розвитку.




Переглядів: 2036

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ефективності розробки упаковки | Класифікація спонсорування та організація маркетингових заходів зі спонсорування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.