МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спонсорування: сутність, види, напрями та цільова аудиторія.Спонсорування є перспективним напрямом маркетингової діяльності підприємств. Мається на увазі комерційний ефект заходів зі спонсорування якщо не у формі безпосереднього обсягу продажу товарів певної товарної марки, то у формі накопичення марочного капіталу, зростанняспоживацької прихильності до цієї товарної марки. Спонсорування – це добровільна безприбуткова участь фізичних та юридичних осіб у матеріальній підтримці благодійної діяльності з метою популяризації винятково свого імені (назви), торгової марки. Іншими словами, спонсорування – це система взаємовигідних відносин між спонсором, який є постачальником коштів, ресурсів і послуг, і реципієнтом – стороною, яка їх отримує в особі індивідів, груп, організацій з метою досягнення спонсором певних маркетингових цілей. Приймаючи рішення про спонсорську підтримку фірма може досягти наступних цілей: - формування сприятливих для іміджу торгової марки і компанії асоціацій; - поширення інформації про фірму та її товари; - поліпшення відносин з громадськістю; - стимулювання продажу товарів і послуг. Фахівці зі спонсорингу поділяють цільову аудиторію на такі категорії: 1. Спонсорство, зорієнтоване безпосередньо на споживача: формування поінформованості про спонсора, нагадування про добре відому фірму, а також створення та зміцнення позитивного іміджу спонсора за допомогою перенесення (поширення) на нього характерного позитивного іміджу того, хто отримує підтримку. 2. Спонсорство, спрямоване на формування широкої громадської думки: створення позитивного іміджу в населення, демон- 3. Спонсорство, спрямоване на формування комунікацій зі співробітниками самого спонсора: мотивація праці, створення в нинішніх і майбутніх працівників спонсора його позитивного образу; а також залучення найбільш здібних, талановитих людей до співпраці з ним. С. Блек (теоретик в галузі PR) виділяє такі види сучасної спонсорської підтримки: · покровительство — це діяльність альтруїстичного характеру, не спрямована на збільшення власного зиску; · субсидії — фінансова допомога від урядових організацій та місцевої влади; · позичка — переказ коштів, які згодом треба повернути; · пряме спонсорство — це підтримка, коли кошти пропону- Основними напрямами спонсорування є: 1. Спонсорування у сфері спорту (підтримування спортсменів, спортивних команд, спортивних змагань і заходів). 2. Спонсорування у сфері культури та мистецтва ( субсидування артистів, творчих колективів, конкурсів, концертів і турне, постановок вистав, телевізійних програм; художні музеї та виставки: карнавали; книговидання; різні корисні та розважальні заходи місцевого масштабу). 3. Спонсорування у соціальній сфері (благодійність та допомога соціально незахищеним групам населення – інвалідам, дитячим будинкам, пенсіонерам, багатодітним сім»ям; фінансування муніципальних проблем тощо). 4. Спонсорування у сфері освіти ( іменні стипендії студентам, надання послуг освітнім закладам, премії у сфері науки, фінансування науково-дослідницької діяльності тощо). 5. Спонсорування у сфері захисту довкілля (фінансування проектів з охорони довкілля, підтримування організацій, які займаються розробкою технологій перероблення і захоронення відходів та ін.).
Читайте також:
|
||||||||
|