Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література: 7, 11, 14, 21, 22, 23, 33, 37, 43, 49, 59

ТЕМА 15. ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

План

15.1. Основні показники, що відображають загальний стан комунікацій.

15.2. Оцінювання ефективності окремих складових.

 

Основні показники , що відображають загальний стан комунікацій


Найбільш поширеною для визначення ролі маркетингових комунікацій є статична модель регресивного аналізу типу:

 

Х =а+b*W

Ця модель визначає, що між незалежною величиною W (витрати на маркетингові комунікації) і залежною величиною Х (обсяги продажу, частка ринку, прибуток) існує простий лінійний зв'язок.

Можна також визначити зв'язок не тільки між обсягами продажу і витратами на маркетингові комунікації, а й зв'язок між обсягами продажу та окремими напрямками діяльності в галузі маркетингових комунікацій за допомогою парної і множинної кореляції за формулами:

Х =а+b*Wi;

Х=а+b1*W1+ b2*W2 + b3*W3+ b4*W4+ b5*W5+ b6*W6+b7*W7+b8*W8, де

Х — обсяги продажу товарів, тис. грн;

W1 — витрати на рекламну діяльність, тис. грн;

W2 — витрати на стимулювання попиту, тис. грн;

W3 — витрати на паблік рилейшнз, тис. грн;

W4 — витрати на персональний продаж, тис. грн;

W5 — витрати на прямий маркетинг, тис. грн;

W6 — витрати на участь в торгових виставках та ярмарках, тис.грн;

W7 — витрати на рекламу на місці продажу, тис. грн;

W8 — витрати на упаковку товарів, тис. грн.

Найпростіше визначити ефективність маркетингових комунікацій можна, порівнюючи обсяг продажу товарів до проведення певних заходів комунікативного характеру і після такого проведення або підрахувавши додатковий прибуток, який сподівається отримати чи вже отримало підприємство завдяки заходам з маркетингових комунікацій. Але на практиці такі підрахунки будуть дуже неточними, бо надто вже складно виокремити вплив саме маркетингових комунікацій на поліпшення чи погіршання діяльності, хоча прибуток з них легко підраховується: він становить різницю між прибутком з того обсягу продажу товарів, який зумовлений маркетинговими комунікаціями, та витратами на ці комунікації.

 


Читайте також:

  1. Довідкова література:
  2. Додаткова література: 15, 17.
  3. Додаткова література: див. розділ V методичних рекомендацій.
  4. Додаткова література: див. розділ V навчально-методичних матеріалів
  5. Додаткова література: див. розділ V навчально-методичних матеріалів.
  6. Література: (10, 11, 12, 25, 27, 32, 34 40, 54, 55, 59,62, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72)
  7. Література: (3, 10, 11, 13, 31, 33, 42, 55, 59, 66, 67, 68, 69, 71)
  8. Література: 2, 3, 4, 8, 12.
  9. Література: 3, 6, 7, 9, 10, 11, 14
  10. Література: 5, 6, 15, 19, 25, 27, 28, 31, 44, 52, 58, 59
  11. Література: 6, 21, 22
  12. Література: 6, 7, 9, 11, 14, 21, 22, 23, 27, 37, 43, 49




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтегровані маркетингові комунікації: загальні відомості | Оцінювання ефективності окремих складових

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.