МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інтегровані маркетингові комунікації: загальні відомості. За визначенням Американської асоціації рекламних агенцій, інтегрована маркетингова комунікація — це концепція планування маркетингових комунікацій пов'язана з необхідністю оцінювання стратегічної ролі окремих напрямків і пошуком оптимального їх поєднання для забезпечення чіткості, послідовності максимізації впливу комунікаційних програм з допомогою несуперечливої інтеграції всіх окремих звернень . Іншими словами, інтегровані маркетингові комунікації(Integrated Marketing Commuunications) – концепція планування маркетингових комунікацій, що виходить із необхідності оцінки стратегічної ролі кожного з її елементів (реклами, стимулювання продажу, PR, персонального продажу тощо) у стратегії просування, пошуку їх оптимального сполучення для забезпечення чіткого й послідовного впливу комунікаційних програм компанії для просування конкретної марки. Тобто, інтегрована маркетингова комунікації охоплює в себе весь комплекс маркетингових комунікацій, а саме: рекламу, стимулювання збуту, персональний продаж, пропаганду та паблік рілейшнз, які перебувають у постійній взаємодії між собою, між собою та підприємством, між підприємством та його зовнішнім і внутрішнім середовищем. Н. І. Ведмідь наводить базову модель інтегрованих маркетингових комунікацій, що визначає основні елементи динамічної маркетингової програми (рис. 14.1.). У даній моделі інтегрована маркетингова комунікація показана як четвертий елемент маркетингового міксу, що підтримує три інших. Друга частина моделі служить для докладного відображення плану маркетингових комунікацій. Цей план ґрунтується на підході, прийнятому для інтегрованих маркетингових комунікацій, тобто містить у собі заплановані і незаплановані маркетингові звернення. Дослідник стверджує, що інтегрована маркетингова комунікація допомагає створенню синергії за рахунок координації усіх видів комунікаційної діяльності при формуванні погоджених маркетингових звернень, що сприймаються і запам'ятовуються цільовими аудиторіями.
Рис. 14.1. Базова модель інтегрованих маркетингових комунікацій У результаті застосування даної моделі підвищується ефективність маркетингової діяльності підприємства, оскільки погоджені звернення виявляються більш діючими, чим незалежні і нескоординовані. Інтегровані маркетингові комунікації підсилюють лояльність клієнтів до торгової марки за рахунок концентрації зусиль на довгострокових відносинах з покупцями й іншими учасниками маркетингового процесу. Таким чином, можна визначити поняття інтегрованої маркетингової системи комунікацій, яка являє собою цілеспрямоване комплексне застосування всіх складових маркетингових комунікацій для налагодження тісних інформаційних взаємозв'язків між ринковими суб'єктами з метою створення сприятливих умов для функціонування окремого підприємства та просування його товару чи послуги на ринок.
Планування та розробка інтегрованої маркетингової системи комунікацій Планування та розробка інтегрованої маркетингової системи комунікацій включає такі послідовні етапи: 1. Аналіз витрат підприємства на кожний захід, пов'язаний з комунікаціями. Складення списку всіх комунікаційних бюджетів і завдань, об'єднання їх у єдиний процес формування бюджету. Оцінювання всіх комунікаційних витрат на кожний товар, методів просування, що використовуються, та їх ефективності. 2. Розроблення заходів для підвищення ефективності комунікаційних програм. Розроблення систем оцінки комунікаційних заходів. Зміна поведінки покупців повинна оцінюватися так, щоб можна було визначити рівень впливу кожного виду комунікації. 3. Розвиток баз даних і систем управління ними для найкращого обслуговування реальних і потенційних клієнтів. 4. Визначення всіх служб і співробітників підприємства, які можуть брати участь у системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Оцінка ефективності звернень в кожній контактній точці. Регулярна перевірка, чи спрямовуються комунікаційні зусилля саме туди, в той час і в такий спосіб, щоб максимально задовольняти побажання споживачів. 5. Аналіз тенденцій, які можуть негативно позначатись на ефективності роботи підприємства. Продовження пошуку тих сфер, де комунікації потрібні найбільше. Визначення сильних та слабких сторін кожної комунікаційної функції і на основі цього розроблення кількох різних комбінацій тактики просування. Використання в кожний момент комбінації, яка найкраще сприяє досягненню маркетингових цілей. 6. Створення бізнес-планів і комунікаційних планів для кожного місцевого ринку. Інтегрування їх у загальну комунікаційну стратегію. 7. Розроблення пакетів звернень, які не суперечать один одному. Зв'язок інтегрованої маркетингової системи комунікацій із загальним процесом управління будь-яким підприємством дає змогу підвищити ефективність управлінських зусиль, спрямованих на досягнення його цілей. Інтегрована стратегія підвищує ефективність кожної комунікаційної функції, яка вносить свою частку в успіх досягнення головної мети роботи підприємства. В управлінні підприємством застосування єдиної системи інтегрованої маркетингової комунікації має два напрямки — внутрішній і зовнішній. Внутрішня стратегія інтегрованої маркетингової системи комунікацій пов'язана з розробкою і пропагандою філософії підприємства, формуванням системи цінностей і стилю поведінки, корпоративної культури, мотивації діяльності працівників. Формування останньої — одна з найважливіших цілей сучасного підприємства, яка досягається лише за умови кваліфікованої розроблення структури та процесів комунікацій між працівниками. В цьому разі першочергове стратегічне завдання полягає у тому, щоб сформулювати корпоративні цілі мовою, доступною виконавцям середнього та нижчого рівнів управління, з тим, щоб домогтися розуміння ними цілей організації і своєї особистої ролі у їх досягненні; усвідомлені зв'язку між своєю роботою і загальною метою підприємства; спрямування зусиль кожного на виконання своїх обов'язків і повноважень. На рис. 14.2. у загальному вигляді відображені основні чинники формування комунікацій на підприємстві та регулятори, які підвищують ефективність інформаційного взаємообміну. Рис. 14.2. Чинники формування внутрішньої інтегрованої маркетингової комунікаційної стратегії на підприємстві
Зовнішня інтегрована маркетингова комунікаційна стратегія підприємства, як правило, має складнішу структуру і поєднує кілька функціональних цілей: інформування зовнішнього середовища, організацію зворотного зв'язку, забезпечення корпоративної місії. У кожному з напрямків комунікаційної стратегії можна виділити стратегії нижчого рівня або послідовні етапи, що значно полегшує планування фінансових ресурсів і конкретних заходів. Таким чином, планування єдиного комплексу інтегрованої маркетингової комунікації є складним процесом, який охоплює планування внутрішньої та зовнішньої маркетингової комунікації підприємства і передбачає їх обов'язкову взаємодію. У загальному вигляді план застосування інтегрованої маркетингової системи комунікацій на підприємствах зображено на рис. 14.3.
Рис. 14.3. План застосування інтегрованої маркетингової системи комунікацій
Науковий підхід до управління маркетинговими комунікаціями може зробити істотно позитивний вплив на розробку і результативність прийнятих рішень як стратегічного і тактичного характеру, як на рівні окремого суб'єкта, так і на рівні галузі. Отже, можна зробити висновок, що інтегровані маркетингові комунікації – це сучасна концепція одночасного та синергічного застосування реклами, стимулювання збуту, персонального продажу, пропаганди, та паблік рілейшнз, яка застосовується для досягнення максимальної ефективності комунікаційної діяльності підприємства.
Читайте також:
|
||||||||
|