Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні шляхи ефективного використання МТА.

Вступ.

1. Основні напрямки розвитку сільського господарства в сучасних умовах.

2. Основні шляхи ефективного використання МТА.

3. Історія розвитку, завдання та зміст дисципліни "Експлуатація машин і обладнання", її зв'язок з іншими дисциплінами та виробництвом.

 

Основні напрямки розвитку сільського господарства в сучасних умовах.

Основними напрямами прискорення темпів механізації, автоматизації виробничих процесів і поліпшення ефективності використання сільськогосподарської техніки є:

-завершення комплексної механізації виробничих процесів, впровадження більш досконалої системи машин для вирощування і збирання сільськогосподарських культур;

-подальший розвиток нових енергозберігаючих інтенсивних технологій, удосконалення конструкцій сільськогосподарської техніки, що забезпечить створення оптимальних умов для розвитку рослин при виконанні технологічних операцій і ліквідацію різних видів витрат;

-значне підвищення надійності сільськогосподарських машин, яка дає змогу на заданих інтервалах часу виконувати технологічні операції без простоїв з технічних причин і зберігати встановлені показники якості;

-підвищення експлуатаційної і ремонтної технологічності МТП, пристосованості до технічного і технологічного обслуговування, діагностування, транспортування і зберігання;

-збільшення довговічності сільськогосподарської техніки, яку забезпечує зберігання експлуатаційних властивостей машин у заданих межах на весь період експлуатації, зниження витрат на їх відновлення;

-впровадження автоматичних пристроїв, які дають змогу підтримувати технологічні і технічні режими роботи та регулювання агрегатів в оптимальних межах;

-розробка і створення автоматизованих систем управління машинно-тракторного парку в господарствах та інших підприємствах агропромислового комплексу;

-розробка і удосконалення таких пристроїв, які забезпечують водію-механізатору умов для роботи, що відповідають вимогам охорони праці.

Основні шляхи ефективного використання МТА.

Система заходів щодо раціонального використання машинно-тракторного парку спрямована на виконання змінних, денних, сезонних і річних норм виробітку, підвищення продуктивності і полегшення праці, зниження експлуатаційних і приведених витрат і підвищення культури землроства. Вона включає планування обсягу механізованих робіт, розподіл їх по марках машин, комплектування агрегатів і безпосередню організацію використання техніки.

При комплектувані агрегатів беруть до уваги тяговий опір причіпних і начіпних машин, тягове зусилля трактора на гаку, стан поля, рельєф. Це сприяє виконанню робіт при більш високій якості і менших витратах.

Поліпшення використання машин досягається шляхом скорочення часу на неминучі в період польових переміщення техніки і робочої сили, посилення матеріальної зацікавленості і відповідальності механізаторів, впровадження диспетчерської служби, двозмінної роботи, застосування економічних швидкісних і широкозахватних агрегатів, групового методу роботи МТА та інше.

Резервами поліпшення використання тракторів є доведення до «нормативного» рівня показників інтенсивного їх використання, повніше використання робочого часу, застосування комбінованих агрегатів.

Основне завдання технічного забезпечення роботоздатності машин полягає в тому, щоб з найменшими затратами забезпечити нормальне функціонування машинно-тракторного парку. Для вирішення цього завдання на належному рівні слід, по-перше, визначити закономірні зміни технічного стану машин, а по-друге, вміти обґрунтувати експлуатаційні режими роботи машин, за яких зміна технічного стану сповільнюється.

Тому при підготовці кваліфікованих спеціалістів з машиновикористання важливе місце займає формування системи знань з розкриття сукупності тих закономірностей в їх взаємозв’язку і взаємообумовленості, які пояснюють основні явища і процеси, що відбуваються в машині.

 

3. Історія розвитку, завдання та зміст дисципліни " Експлуатація машин і обладнання ", її зв'язок з іншими дисциплінами та виробництвом.

 

Оснащення сільськогосподарського виробництва новою удосконаленою технікою вимагає розробки системи організаційних, технічних та інших заходів щодо реалізації її якості і ефективного використання. Наукові основи вирішення більшості завдань, пов'язаних з ним викладаються в межах предмета " Експлуатація машин і обладнання ".

Предмет охоплює широке коло різних взаємопов'язаних питань з обґрунтування і впровадження у виробництво наукових методів і способів: раціонального комплектування і використання МТА при виконанні різних виробничих операцій (технологічних, транспортних, підготовчих та допоміжних); ефективного їх обслуговування; діагностування, оптимального проектування, планування і управління МТП.

Історія становлення і формування науки про експлуатацію машинно-тракторного парку, а потім її розвиток як наукової дисципліни розпочинається з 1917 року. Видатний внесок у розвиток, цієї науки зробили вчені: академіки В.П. Горячкін, В.О. Желіговський, B.C. Свірщевський, професори В.О. Лінтварьов, Г.В. Веденяпін, С.А. Іофінов та інші.

Використання МТА у сільському господарстві характеризується рухом різних матеріальних систем і дією багатьох закономірностей. Тому "Машиновикористання в землеробстві" ґрунтується на глибоких знаннях предметів: Трактори і автомобілі, Сільськогосподарські машини, Паливно-мастильні матеріали, Основи землеробства, Економіка сільського господарства, Організація і планування виробництва, а також загальнотехнічних предметів.

Метою вивчення дисципліни "Машиновикористання в землеробстві" є оволодіння майбутніми спеціалістами теоретичними знаннями і набуття практичних умінь і навиків комплектування і високоефективного використання машинно-тракторних агрегатів, прогресивного комплексу машин у землеробстві при виробництві сільськогосподарських культур за прогресивними технологіями.

Під час вивчення дисципліни студенти одержують необхідні знання, уміння і навики з розрахунку раціонального складу і режиму роботи машинно-тракторних агрегатів, впровадження прогресивних технологій виробництва сільськогосподарських культур, технічному і технологічному обслуговуванню машинно-тракторного парку, оптимального проектування, планування і управління машинно-тракторним парком на сільськогосподарських підприємствах різних форм власності.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен:

ЗНАТИ:

-основи розрахунків раціонального комплектування і використання машинно-тракторних агрегатів у землеробстві,

-основи планування та організації роботи автотранспорту,

-передову технологію виконання механізованих сільськогосподарських робіт,

-шляхи зменшення енерговитрат на одиницю виконуваної роботи й одержаної продукції,

-основи технічної експлуатації машинно-тракторного парку,

-основи оптимального планування й управління машинно-тракторним парком сільськогосподарських підприємствах різних форм власності,

-правила охорони праці і довкілля при виконанні механізованих сільськогосподарських робіт,

-основи інженерної діяльності в сільськогосподарському виробництві;

УМІТИ:

-виконувати розрахунки раціонального комплектування і використання машинно-тракторних агрегатів,

-виконувати розрахунки використання транспортних засобів,

-впровадити у виробництво передову технологію механізованих сільськогосподарських робіт,

-розробляти і здійснювати заходи щодо скорочення енерговитрат на роботи, які виконуються машинно-тракторними агрегатами, виконувати операції технологічної наладки машинно-тракторних агрегатів,

-виконувати операції технічного обслуговування і діагностування машинно-тракторного парку, прогнозувати залишковий моторесурс сільськогосподарської техніки,

-аналізувати роботу машинно-тракторного парку, витрати паливно-мастильних матеріалів, запасних частин тощо,

-виконувати розрахунки з планування оптимального складу машинно-тракторного парку,

-виконувати операції технічного нормування механізованих сільськогосподарських робіт,

-впроваджувати автоматизовані системи управління
роботою машинно-тракторного парку.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. II. Основні засоби
  5. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  6. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  7. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  8. IV. Основні обов'язки адміністрації
  9. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. V. Робочий час і його використання
  11. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  12. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.




Переглядів: 3662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 8. | Тема 1.1. Енергетичні засоби та класифікація МТА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.