Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2.2. Розрахунок техніко-економічних показників використання транспорту.

 

1. Основні техніко-економічні показники та їх аналіз.

2. Показники кількісного використання транспорту.

3. Показники роботи транспорту на лінії.

4. Показники продуктивності транспорту.

 

Основні техніко-економічні показники та їх аналіз

Для чіткої і узгодженої роботи транспорту потрібно:

-забезпечити оперативне планування перевезень з урахуванням обсягу, дислокації місць з вантажем, приймальних пунктів, наявного транспорту, дорожніх умов, організації навантажувальних операцій і режими роботи.

-вибрати і організувати найбільш раціональні маршрути руху, які забезпечували б найбільший коефіцієнт використання пробігу φпр;

-забезпечити технічну готовність т. з. Протягом усього періоду перевезень продукції.

При плануванні визначають обсяг перевезень вантажів (Т) і вантажооборот (Т · к )

Ефективність використання транспортного агрегату (парку) оцінюють за допомогою таких показників:

-коефіцієнт використання часу;

-коефіцієнт використання вантажопідйомності;

-середньо технічна та експлуатаційна швидкість руху транспорту.

Показники продуктивності транспорту:

-добовий пробіг т. з.;

-добова продуктивність транспорту в тонно-кілометрах.

Крім того, по всьому парку визначають :

-КТГ (коефіцієнт технічної готовності)

-коефіцієнт використання парку (справного)

-коефіцієнт випуску транспорту на лінію а також собівартість перевезень і витрату палива на 1 т. км.


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. V. Робочий час і його використання
  3. VI. Рекомендації щодо безпечного використання сільськогосподарської техніки при виконанні основних технологічних операцій у тваринництві
  4. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  5. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  6. А. Технологічний розрахунок СТОА
  7. А.1.1. Розрахунок кількості автомобілів, що обслуговуються на СТОА за рік
  8. А.2.1. Розрахунок річної виробничої програми міських СТОА
  9. А.2.2.Розрахунок виробничої програми дорожніх СТОА
  10. А.2.3. Розрахунок загальної трудомісткості робіт по ТО і ПР автомобілів
  11. А.2.6. Розрахунок кількості робітників
  12. Автоматичний розрахунок суми проведення.




Переглядів: 1166

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Механізація навантажувальних робіт. | Показники кількісного використання транспорту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.