МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 239місцевих організацій партій), якщо зазначені вибори проводяться одночасно з виборами народних депутатів України; 7) входженням його до складу іншої виборчої комісії, що ідійснює підготовку та проведення виборів народних депутатів України або депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських тлів, якщо зазначені вибори проводяться одночасно з виборами народних депутатів України; 8) відмовою скласти присягу члена комісії; 9) порушенням присяги члена комісії, що виявилося як систематичне невиконання покладених на нього обов'язків, засвідченим не менш як двома рішеннями з цього приводу виборчої комісії, до складу якої він входить;
10) повторним або одноразовим грубим порушенням зако-і и >давства України про вибори, встановленим рішенням суду або рішенням виборчої комісії вищого рівня; 11) набранням щодо нього законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення умисного злочину; 12) визнанням його недієздатним; 13) його смертю. У випадку дострокового припинення повноважень усього складу виборчої комісії відповідна виборча комісія вищого рівня не пізніше ніж на сьомий день з дня припинення повноважень комісії, але не пізніш останнього дня перед днем виборів, .іатверджує новий склад виборчої комісії у порядку, встановленому Законом. У разі дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії відповідна виборча комісія вищого рівня не пізніше ніж на сьомий день з дня припинення його повноважень, але не пізніш останнього дня перед днем виборів, включає до її складу п н ну особу замість члена комісії, повноваження якого припинено, у порядку, встановленому Законом. У разі дострокового припинення повноважень члена виборчої комісії в останній день перед днем виборів таке рішення приймається одночасно з рішенням про включення до складу відпо-иідної виборчої комісії іншого представника від того ж суб'єкта подання кандидатури. Партія (блок) — суб'єкт подання кандидатури члена комісії, повноваження якого достроково припинено, має пріоритетне пра- —_____________ .. Главам во на подання кандидатури для включення до складу виборчої комісії замість вибулого. Таке подання, здійснене відповідно до вимог Закону, не може бути відхилене. Якщо голова, заступник голови або секретар виборчої комісії систематично не виконує покладені на нього обов'язки, відповідна окружна або дільнична виборча комісія може звернутися до виборчої комісії, яка її утворила, з мотивованим поданням про його заміну, якщо за це проголосувало не менше двох третин членів складу комісії. Це подання підлягає обов'язковому розгляду у строки, зазначені вище. Рішення про заміну голови виборчої комісії, заступника голови, секретаря виборчої комісії не тягне за собою припинення повноважень цих осіб як членів відповідної виборчої комісії. Окружна виборча комісія набуває статусу юридичної особи з моменту внесения запису про включення відомостей про комісію до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців. Статус окружної виборчої комісії як юридичної особи припиняється шляхом внесення запису про виключення комісії з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців. У більшості країн Західної Європи система органів адміністрування виборів є децентралізованою, між її складовими наявні зв'язки координації, а не субординації; повноваження вищого органу адміністрування виборів покладено на центральний орган виконавчої влади, як правило — на Міністерство внутрішніх справ. Загалом повноваження цього органу передбачають організаційно-методичне забезпечення проведення виборів, встановлення результатів загальнодержавних виборів та їх офіційне оприлюднення. Контрольні функції МВС (або аналогічних органів) суттєво обмежені. У державах Східної Європи, які не мають розвинених демократичних традицій, систему органів адміністрування виборів побудовано за принципом ієрархії, між органами цієї системи існують чіткі субординации] зв'язки; вищий орган адміністрування виборів наділяється широкими контрольними, організаційними і розпорядчими повноваженнями. У більшості нових членів ЄС функції такого органу виконує Центральна виборча комісія, яка має автономний статус і прямо не належить до виконавчої гілки влади. Законодавством більшості країн ЄС в якості підстави набуття членами виборчих ко- Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя)241 МІСІЙ своїх повноважень передбачено складання ними присяги. Я к правило, в країнах ЄС окружні, територіальні і дільничні ііиборчі комісії формуються представницькими органами само-ирндування, а не вищим органом адміністрування виборів. Також у більшості держав—членів Європейського Союзу немає суттєвих відмінностей між структурою системи, яка здійснює Підготовку загальнодержавних виборів в окрузі, та структурою Системи, яка забезпечує проведення місцевих виборів1. Читайте також:
|
||||||||
|