Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 239

місцевих організацій партій), якщо зазначені вибори прово­дяться одночасно з виборами народних депутатів України;

7) входженням його до складу іншої виборчої комісії, що ідійснює підготовку та проведення виборів народних депутатів України або депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських тлів, якщо зазначені вибори проводяться одночасно з вибора­ми народних депутатів України;

8) відмовою скласти присягу члена комісії;

9) порушенням присяги члена комісії, що виявилося як сис­тематичне невиконання покладених на нього обов'язків, засвід­ченим не менш як двома рішеннями з цього приводу виборчої комісії, до складу якої він входить;

 

10) повторним або одноразовим грубим порушенням зако-і и >давства України про вибори, встановленим рішенням суду або рішенням виборчої комісії вищого рівня;

11) набранням щодо нього законної сили обвинувальним ви­роком суду за вчинення умисного злочину;

12) визнанням його недієздатним;

13) його смертю.

У випадку дострокового припинення повноважень усього складу виборчої комісії відповідна виборча комісія вищого рів­ня не пізніше ніж на сьомий день з дня припинення повнова­жень комісії, але не пізніш останнього дня перед днем виборів, .іатверджує новий склад виборчої комісії у порядку, встановле­ному Законом.

У разі дострокового припинення повноважень члена вибор­чої комісії відповідна виборча комісія вищого рівня не пізніше ніж на сьомий день з дня припинення його повноважень, але не пізніш останнього дня перед днем виборів, включає до її складу п н ну особу замість члена комісії, повноваження якого припине­но, у порядку, встановленому Законом.

У разі дострокового припинення повноважень члена вибор­чої комісії в останній день перед днем виборів таке рішення прий­мається одночасно з рішенням про включення до складу відпо-иідної виборчої комісії іншого представника від того ж суб'єкта подання кандидатури.

Партія (блок) — суб'єкт подання кандидатури члена комісії, повноваження якого достроково припинено, має пріоритетне пра-

—_____________ .. Главам

во на подання кандидатури для включення до складу виборчої комісії замість вибулого. Таке подання, здійснене відповідно до вимог Закону, не може бути відхилене.

Якщо голова, заступник голови або секретар виборчої комі­сії систематично не виконує покладені на нього обов'язки, від­повідна окружна або дільнична виборча комісія може звернути­ся до виборчої комісії, яка її утворила, з мотивованим поданням про його заміну, якщо за це проголосувало не менше двох тре­тин членів складу комісії. Це подання підлягає обов'язковому розгляду у строки, зазначені вище. Рішення про заміну голови виборчої комісії, заступника голови, секретаря виборчої комісії не тягне за собою припинення повноважень цих осіб як членів відповідної виборчої комісії.

Окружна виборча комісія набуває статусу юридичної особи з моменту внесения запису про включення відомостей про ко­місію до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізич­них осіб—підприємців. Статус окружної виборчої комісії як юри­дичної особи припиняється шляхом внесення запису про ви­ключення комісії з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб—підприємців.

У більшості країн Західної Європи система органів адмініс­трування виборів є децентралізованою, між її складовими наяв­ні зв'язки координації, а не субординації; повноваження вищо­го органу адміністрування виборів покладено на центральний орган виконавчої влади, як правило — на Міністерство внутріш­ніх справ. Загалом повноваження цього органу передбачають організаційно-методичне забезпечення проведення виборів, вста­новлення результатів загальнодержавних виборів та їх офіцій­не оприлюднення. Контрольні функції МВС (або аналогічних органів) суттєво обмежені. У державах Східної Європи, які не мають розвинених демократичних традицій, систему органів адміністрування виборів побудовано за принципом ієрархії, між органами цієї системи існують чіткі субординации] зв'язки; ви­щий орган адміністрування виборів наділяється широкими конт­рольними, організаційними і розпорядчими повноваженнями. У більшості нових членів ЄС функції такого органу виконує Центральна виборча комісія, яка має автономний статус і пря­мо не належить до виконавчої гілки влади. Законодавством біль­шості країн ЄС в якості підстави набуття членами виборчих ко-

Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя)241

МІСІЙ своїх повноважень передбачено складання ними присяги. Я к правило, в країнах ЄС окружні, територіальні і дільничні ііиборчі комісії формуються представницькими органами само-ирндування, а не вищим органом адміністрування виборів. Та­кож у більшості держав—членів Європейського Союзу немає суттєвих відмінностей між структурою системи, яка здійснює Підготовку загальнодержавних виборів в окрузі, та структурою Системи, яка забезпечує проведення місцевих виборів1.


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава VI | Висування та реєстрація кандидатів у депутати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.