Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя)

 

— еребувати на виборчих дільницях під час голосування, спостерігати з будь-якої відстані за діями членів виборчої комі­сії, у тому числі під час видачі бюлетенів виборцям і підрахунку голосів, не заважаючи членам виборчої комісії фізично;

—робити фото- та кінозйомки, аудіо- та відеозаписи, не по­рушуючи при цьому таємниці голосування;

—бути присутнім при видачі виборчих бюлетенів членам дільничної виборчої комісії, у тому числі для організації голо­сування виборців за місцем перебування, та при проведенні та­кого голосування;

—бути присутнім з дотриманням вимог Закону на засідан­нях дільничних та окружних виборчих комісій, з урахуванням положень, установлених Законом, у тому числі під час підра­хунку голосів виборців на виборчій дільниці, встановлення під­сумків голосування в територіальному виборчому окрузі;

—звертатися до відповідної виборчої комісії чи до суду з вимогою про усунення порушень Закону в разі їх виявлення;

—складати акт про виявлення порушення Закону, що під­писується ним та не менш як двома виборцями, які засвідчують факт цього порушення, із зазначенням їх прізвищ, імен, по бать­кові, місця проживання та адреси житла, та подавати його з від­повідною скаргою до виборчої комісії чи до суду у строки, пе­редбачені Законом;

—вживати необхідних заходів щодо припинення протиправ­них дій під час голосування та підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці;

—отримати копії протоколів про передачу виборчих бю­летенів, про підрахунок голосів і встановлення результатів го­лосування та інших документів у випадках, передбачених За­коном.

У виборчому процесі можуть брати участь офіційні спосте­рігачі від партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу. Офіцій­ний спостерігач від партії (блоку) є самостійним суб'єктом ви­борчого процесу.

Офіційним спостерігачем від партії (блоку) — суб'єкта ви­борчого процесу може бути громадянин України, який має пра­во голосу. Не може бути офіційним спостерігачем від партії (блоку): член виборчої комісії; посадова особа органів виконав­чої влади або суду, правоохоронних органів чи органів місцево-

го самоврядування; військовослужбовець; особа, яка проходить альтернативну (невійськову) службу.

Офіційний спостерігач від партії (блоку) в територіальному виборчому окрузі реєструється окружною виборчою комісією за поданням уповноваженої особи партії (блоку) у відповідному те­риторіальному або загальнодержавному виборчому окрузі.

Права офіційних спостерігачів від партій (блоків) є анало­гічними до прав кандидатів у депутати, наведених вище.

Діяльність офіційного спостерігача від партії (блоку) підля­гає обмеженням, аналогічним для уповноважених осіб партій (блоків), про які йшлося вище.

Офіційні спостерігачі від громадських організацій здійсню­ють спостереження за ходом виборчого процесу в порядку, ви­значеному Законом.

Громадські організації, до статутної діяльності яких нале­жать питання виборчого процесу та спостереження за ним, за­реєстровані в установленому законом порядку не менш як за два роки до дня виборів, мають право за дозволом Центральної ви­борчої комісії мати офіційних спостерігачів, які ведуть спосте­реження за перебігом виборчого процесу, в тому числі за голо­суванням, підрахунком голосів і встановленням підсумків го­лосування на будь-якій виборчій дільниці та в територіальному

виборчому окрузі.

На офіційних спостерігачів від громадських організацій по­ширюються вимоги, встановлені для офіційних спостерігачів від партій (блоків) — суб'єктів виборчого процесу.

Офіційний спостерігач від громадської організації реєст­рується окружною виборчою комісією (для здійснення спо­стереження у закордонному виборчому окрузі — Центральною виборчою комісією) за поданням громадської організації, яка отримала дозвіл мати офіційних спостерігачів на виборах, за під­писом керівника цієї організації, засвідченого печаткою орга­нізації.

На засіданні виборчої комісії, підсумковому засіданні та на виборчій дільниці під час голосування мають право бути при­сутніми одночасно не більше трьох офіційних спостерігачів від різних громадських організацій. При більшій кількості зареєст­рованих офіційних спостерігачів від громадських організацій окружна виборча комісія рекомендує представникам громадсь-

 


Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми безпосередньої демократії (прямого народовладдя) 279 | Глава VI

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.